The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ai päättömälle joku paitulimekkoyöppäri....no sen mä HALUUN nähdä:ROFLMAO:
Ex- rouvakultani kun aikanaan tapasin, niin pikkutunneilla tuo tahtoi nähdä osaanko mä kävellä korkokengillä.
Sit vaihdettiin kenkiä. Tuhkimon kengät vaan oli mulle auttamatta liian pienet, enkä tosiaankaan osaa kävellä korkkareilla. Mut mulla ropisi noin miljoona ilmaista pistettä laariin koska suostuin ja yritin. Vaikka en osannut.

Mä muuten tiedän parikin bändiä joilla esiintymisasuina on mahdollisimman tyttömäinen kesämekko. Siis vaikka ovat keski- ikäisiä punaniskaisia heteroäijiä kaikki.
 
...se on silviisiin että tässä vaiheessa tulee kiitos ja kumarrus :)- takuuvarmaa seuraa ja viihdettä tarjoatte kyllä, neuvoista puhumattakaan (y)...paras porukka evö siis :)<3

Mä lähden kalastelemaan unikuvia eli pyöriä ketturoimaan pehkuihin. Maanantai ja esimies lähestyy...luultavasti ehkä kenties jalkapuukin:barefoot::D...


..mutta sitä ennen - kauniita unia kalsareilla tai ilman, nuku hyvin :)*pus*
 
vierailija
enkä suosittele laittamaankaan, kylmistä öistä selviää halvemmalla kun hommaa untuvatäkin
Huomenta kaikille:)

Untuvatäkit ovat kalliita, mutta höyhenpeitto paljon halvempi. Se kangas täytyy olla tiivistä, joten ei ihan mistätahansa pussilakanasta kannata alkaa tekemään itse, mutta olisiko mahdollista teettää höyhenpeitto liikkeessä, jossa tehdään höyhentyynyjä?
http://www.vaahtomuovi.net/tuote/1211
Se kangas täytyy olla puuvillaa, ettei hiosta.

Aikoinaan ostin höyhenpeitot jyskistä, eikä niistä ole löhtenyt yhtään höyhentä läpi eikä edes saumoista, vaikka halvat olivatkin. Niin, se idea on siinä, että jos tai kun tulee kuuma, kiepauttaa peiton toisinpäin, vaihtuu lämpötila - talvella taas kannattaa pöyhiä peitto kunnolla ennen nukkumanmenoa, ei tule kylmä:)

Ei siis tarvita itse niitä peittoja, mutta jos joku tilaa, laittaisitko hinnan esille, mitä tuli maksamaan. Ja Anttilasta saa ostaa sitä nestemäistä pesuainetta, millä höyhen/untuvapeitot pestään: niistä tulee kuin uudet, --- vaatii kuivurin kuivaamiseen.
 
Boobabe
Huomenta kaikille:)

Untuvatäkit ovat kalliita, mutta höyhenpeitto paljon halvempi. Se kangas täytyy olla tiivistä, joten ei ihan mistätahansa pussilakanasta kannata alkaa tekemään itse, mutta olisiko mahdollista teettää höyhenpeitto liikkeessä, jossa tehdään höyhentyynyjä?
http://www.vaahtomuovi.net/tuote/1211
Se kangas täytyy olla puuvillaa, ettei hiosta.

Aikoinaan ostin höyhenpeitot jyskistä, eikä niistä ole löhtenyt yhtään höyhentä läpi eikä edes saumoista, vaikka halvat olivatkin. Niin, se idea on siinä, että jos tai kun tulee kuuma, kiepauttaa peiton toisinpäin, vaihtuu lämpötila - talvella taas kannattaa pöyhiä peitto kunnolla ennen nukkumanmenoa, ei tule kylmä:)

Ei siis tarvita itse niitä peittoja, mutta jos joku tilaa, laittaisitko hinnan esille, mitä tuli maksamaan. Ja Anttilasta saa ostaa sitä nestemäistä pesuainetta, millä höyhen/untuvapeitot pestään: niistä tulee kuin uudet, --- vaatii kuivurin kuivaamiseen.
Sopiiko allergiselle? Kun 80-luvulla mulla todettiin allergia niin höyhentyyny kiellettiin.
 
Yinksu
Huomenta.
Selkä jumissa kun nukkunu kovalla vuodesohvalla yön. Kaipa vetereytyy päivän mittaan. Väsyttäis viel mut pakko kai opetella tätä heräämistä taas pikkuhiljaa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä