Se peilin perhana on tinkulassakin ihan susihuonoei sun naamassa mitään vikaa ole kuitenkaan.
Se peilin perhana on tinkulassakin ihan susihuonoei sun naamassa mitään vikaa ole kuitenkaan.
...ootko i h a n varma...ettei kuitenki joku esi-isänroikale ois sieltä lähtösin....
linnanmäeltä peilitalosta pöllitty.Se peilin perhana on tinkulassakin ihan susihuono
...jotain tämmöstä epäilen...tai sitten joku japakiinalainen...linnanmäeltä peilitalosta pöllitty.
lappi on asutettu niin myöhään että harvalla eteläläisellä on sieltä päin esi-isiä kovin monennessa polvessa...ootko i h a n varma...ettei kuitenki joku esi-isänroikale ois sieltä lähtösin....
no missä hiivatin välissä sinne oli tupsuja kasvanu?Sheivasin loput tupsut nyt kun viileni vähän.
pottuvarpaiden välistä.
Se on semmoinen juttu, että ihmisellä pärstävärkki on semmoinen kuin on. Naarasotukset, ainakin jotkut ovat mestareita sitä pakkelilla muuttelemaan. Mut viimeistään sauna pesee pakkelit pois. Jäljelle jää se mitä on naaman takana korvakorujen välissä. Se oleellinen.Mut eihän se naamaan auta!
Se on kato tää ikä. Tupsuja pukkaa ihan yllättävistä paikoistano missä hiivatin välissä sinne oli tupsuja kasvanu?
...no meneekö se sitteenkään yhtään se helpommaksi...että pohojammaalaasuutta vai kiaroo leuvanlooskuttelloolappi on asutettu niin myöhään että harvalla eteläläisellä on sieltä päin esi-isiä kovin monennessa polvessa
asia on pikemminkin päinvastoin, lähes kaikilla lappilaisilla on esi-isiä pohjanmaalta ja/tai savosta
Asiallinen tarkennus.Sheivasin loput tupsut nyt kun viileni vähän.
Pihalta.
eipä noiden Suomen heimojen välillä juurikaan ole välistämistä...no meneekö se sitteenkään yhtään se helpommaksi...että pohojammaalaasuutta vai kiaroo leuvanlooskuttelloo
*huokaisee...syvään*Se on kato tää ikä. Tupsuja pukkaa ihan yllättävistä paikoista
Jep, se ja sama loppujen lopuksieipä noiden Suomen heimojen välillä juurikaan ole välistämistä
Jännityksellä odotan mitä tulevaisuus tuo tullessaanSe on kato tää ikä. Tupsuja pukkaa ihan yllättävistä paikoista
Mä oon ihan varma yhdestä asiasta: ne(kään) ei olleet penaalin terävimpiä kyniä. Lähtivät jostain Uralin mutkasta ja suuntasivat tänne missä on suunnilleen 11kk vuodesta pimeää ja kylmää kuin mörön perseessä vaikka eteläänkin oisi voinut suunnistaa.*huokaisee...syvään*
....ihan hyppysellisesti tuli tmiä...
..ootkohan säkään varma noista esi-isistäs
Pohojammaa on Suomen Teksas. Tai siis Teksas yrittää olla pohojammaa, mut noon tuhat vuotta jälees. Pohojammaalla nuijasorittihin aikaa ennenko teksasiis nuijaa oli eres keksiitty....no meneekö se sitteenkään yhtään se helpommaksi...että pohojammaalaasuutta vai kiaroo leuvanlooskuttelloo
...kohti runsaampia tupsuesiintymiä?....Mä oon ihan varma yhdestä asiasta: ne(kään) ei olleet penaalin terävimpiä kyniä. Lähtivät jostain Uralin mutkasta ja suuntasivat tänne missä on suunnilleen 11kk vuodesta pimeää ja kylmää kuin mörön perseessä vaikka eteläänkin oisi voinut suunnistaa.
Meillä on kyl Pitsin kans niin samat geenit, että jommankumman isäukolla on asiassa selittämisen paikka.Mä oon ihan varma yhdestä asiasta: ne(kään) ei olleet penaalin terävimpiä kyniä. Lähtivät jostain Uralin mutkasta ja suuntasivat tänne missä on suunnilleen 11kk vuodesta pimeää ja kylmää kuin mörön perseessä vaikka eteläänkin oisi voinut suunnistaa.
No mörkönen se on kuitenkinei sun naamassa mitään vikaa ole kuitenkaan.
nyt puhutaan varmaan jo minusta.No mörkönen se on kuitenkin
Siinä tapauksessa kaikki peilit on japakiinalaisia tai muuten vaan viallisia...jotain tämmöstä epäilen...tai sitten joku japakiinalainen...
Huono joka tapauksessa*totisena*
Ei ku minustnyt puhutaan varmaan jo minusta.
Niin onki - kaikki vaan mattamustaksi ja lieskat kylkeenSiinä tapauksessa kaikki peilit on japakiinalaisia tai muuten vaan viallisia
Vanha humpansoittajan ohje:Pikatsekkaus - jos muistaa- riittää (mun mielestä,huom)