Juurikin näinVanha humpansoittajan ohje:
"Ennen kuin kiivetään lauteille niin varmistetaan, että vetoketju on kiinni. Sit kehtaa soittaa".
Juurikin näinVanha humpansoittajan ohje:
"Ennen kuin kiivetään lauteille niin varmistetaan, että vetoketju on kiinni. Sit kehtaa soittaa".
...no kato, japakiinalaista sielläkin ...maalaukseen joutaa!nyt puhutaan varmaan jo minusta.
Isäukko on nuorna miesnä soitellu haittaria pitkin pohojammaataMeillä on kyl Pitsin kans niin samat geenit, että jommankumman isäukolla on asiassa selittämisen paikka.
Harkitsehan kumminkin vielä...Isäukko on nuorna miesnä soitellu haittaria pitkin pohojammaata
Vaihtasin kyllä hulttiobroidin sinuun ihan millon vaan
Ei sitä tartte harkita.Harkitsehan kumminkin vielä...
Samoin, yökkäri on rento asu.
...varo niitä rusketusraitoja*kokemuksen syvällä rintaäänellä*
Ihana
...ei voi tietää miten hyvin istuu...Ihana
Mut ehkä ei mennä huomenna mihinkään, en ehkä kehtais jos tulisit ihmisten ilmoille pelkis kalsareissa
Siellä on sitten sävärit kohdillaanPiikitin
Ai päättömälle joku paitulimekkoyöppäri....no sen mä HALUUN nähdä...ei voi tietää miten hyvin istuu...
Ja eipä olis pukeutumisongelmaa - joku kiva paitulimekkoyökkäri vaan päälle
...huomenna on aurinkoisen lämmintäkin...
Heittäytymistä heiii !(ja auton kyydistä nyt niin mitn näy)
enköhän mä kuitenki pukeudu jos tarvii jonnekki lähteä.Ihana
Mut ehkä ei mennä huomenna mihinkään, en ehkä kehtais jos tulisit ihmisten ilmoille pelkis kalsareissa
Päättömällä oli ne kalsaritAi päättömälle joku paitulimekkoyöppäri....no sen mä HALUUN nähdä
..eikä peittoa eikä pussilakanaa (enkä puhu mitn trooppisesta ilmanalasta)sitäpaitsi nukkuessa ei tartte vaatteita.
en oo vähään aikaan käyttänykkään. liian kuuma...eikä peittoa eikä pussilakanaa (enkä puhu mitn trooppisesta ilmanalasta)
TMI! TMI!sitäpaitsi nukkuessa ei tartte vaatteita.
että mitäkö ?TMI! TMI!
Too much informationettä mitäkö ?
Hyvin tarkenee kyllä...en oo vähään aikaan käyttänykkään. liian kuuma.
Ei se haittaaSe on kato tää ikä. Tupsuja pukkaa ihan yllättävistä paikoista