The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Paistasinko vai keittäsinkö HK.n sinisen välipalaksi?
Jos sulla on se närästyslääke käytössä, ei kannattaisi syödä sellaista, missä on sen vastavaikuttajaa, siis glutamaatit ainakin ovat niitä ja HK:n sininen on niitä harvoja, missä sitä vielä on. Kai sitä ei klassikosta voikaan ottaa pois? Parin päivän migreeni tulis mulle siitä, mut jos estolääkkeitä käyttää. ei varmaan huomaa sitäkään?
 
Jos sulla on se närästyslääke käytössä, ei kannattaisi syödä sellaista, missä on sen vastavaikuttajaa, siis glutamaatit ainakin ovat niitä ja HK:n sininen on niitä harvoja, missä sitä vielä on. Kai sitä ei klassikosta voikaan ottaa pois? Parin päivän migreeni tulis mulle siitä, mut jos estolääkkeitä käyttää. ei varmaan huomaa sitäkään?
äläpä kuule ny sotke närästystä ja migreeniä

en hyvin paljoa ymmärrä lääketieteestä mutta oon antanu ittelleni kertoa ne on 2 ihan eri asiaa
 
Juu, otetaas uusiksi, jos nyt vaikka voisin aloilleni toviksi parkkeerata :). Eli...


...moikka sulle :)!
Helle hellii - täällä varjossa jotain 27, auringossa miljoona :D...ja jotenkin hitaanoloinen työpäivä takana:cautious:...tai mä kävin hitaalla mutta se ei uutta ole :D

Esimies tuli(y), en joutunu jalkapuuhun, jeee!! Muutoinkin töissä kiva päivä, ihmiset vaan on ihania ja juttelevaisia - johtuuko sitten kelistä vai mistä, ihan sama - mä tykkään :)

Jos voisin, niin laittasin Adamsin Brianin Summer of 69 soimaan...siitä tulee kiva fiilis :)

Laitetaanpa päivää eteenpäin...on kyllä semmonen lötköpötkö- olonen :D
 
vierailija
äläpä kuule ny sotke närästystä ja migreeniä

en hyvin paljoa ymmärrä lääketieteestä mutta oon antanu ittelleni kertoa ne on 2 ihan eri asiaa
Kaksi eri oiretta, vaikka voi tulla samasta asiasta:)
Majurilla on se närästyslääke olemassa, siksi sanoin - sun lääkityksistä ei ole ollut puhetta. Mutta mulla närästtää myös askorbiinihappo, täysjyvä, jos ei ole luomua, sitruunahappo, mut ei luonnonsitruuna ---moni muukin asia. Kaikki glutamaatit närästää ja aiheuttaa lisäksi migreenin mulle sekä monelle muullekin.

Mut tässä lainalausetta:

"Koska hapon eritys mahalaukussa tulisi olemaan pysyvästi liian matala, olisi erityksen stimulaatiota (=kiihotusta, piristystä) syytä kokeilla. Siihen soveltuu hyvin glutamiinihappohydrokloridivalmiste (Hypochylin), joka sekä stimuloi hapon eritystä että vapauttaa suolahappoa... Tähän tarkoitukseen voi kokeilla myös itämaista maustetta, umamia, natriumglutamaattia. Umami vaikuttaa, kuten Hypochylinkinnostamalla suolahapon eritystä stimuloivan gastriinin pitoisuuttaseerumissa."-Erkki Antila Antti Heikkilän kirjassa "Täydentävä hoito"-
 
vierailija
kirahvi on tunnetusti tutkiva zuurnalisti ja niiden opinaho näkyy olevan ratapihantie 13:ssa

http://www.haaga-helia.fi/fi/haaga-heliasta/kampukset/pasila

tuonne jaksanee huonompijalkanenkin maleksia juna-asemalta
Sielllähän on niitä ikivanhoja taloja? Makuuparvilla saa hyvin tilaa laatikoille, joissa on klipsikans - oli vasta Tokmannilla tarjouksessa. Kauheen käteviä, kun näkee, mitä sisällä on ja voi vetää kannen alta tavaroita pois:)
 
Eiku ne katsoo RUUTUA, sieltä tykätään katsoa vain mainoksia, eikä mitään TEKSTIÄ:)
Ne on aivopesty jo lapsesta asti - eikä sille mitään voi myöhemminkään kukaan:
Mulla ihan outoja tarpeita tuolla, mut heille varmaan eilispäivää:)
No kun eipähän :)

...tottahan se on, mä kurjotan aivan liian pitkiä jorinoita tänne. Ei niitä örkkikään jaksa lukea, niin miks krutin tai jonkun muunkaan pitäis :)?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä