että mitäkö ?
---saiko fami lopulta potkut?
että mitäkö ?
Älä ny liiottele. Kellään ei oo liikaa kenkiä.ihmisillä on liikaa kenkiä. tinkulla ei ole yläosia ja mulla alko loma.
Jääkaapin kylki on varattu majurille. (pieni jääkaappi)Lälläspyy itelles nyt vaan
Älä suotta sotke seinääs moisella, meikäläisen paheksumiset kun on pientä huttua eli ingentingeniä.
Mutta - rouhasen vähäsesti - kissa on aina kissa . Jos kissasta lehmä tulee, niin sitten on väärä taika kyseessä...
jos on työtön ei voi saada potkuja
*ufopääkkönen*Mä alan puhumaan "routamisua" aikaisintaan sen jälkeen kun ollaan oltu kymmenen vuotta aviossa.
Olen hidas oppimaan.
Ei ole.*ufopääkkönen*
Ei tajuu. Onko sullakin AaKoo kenties nälkä ?
Aha.Jääkaapin kylki on varattu majurille. (pieni jääkaappi)
Siihen mä laitan kruksin aina kun löytyy asia jota majuri EI paheksu. Toistaiseksi kylki kiiltää.
On muuten maailman ohuin kirja. Sinänsä hyvä, koska painatukseen ei tarvitse tuhlata paperia. Ja paperin tuhlaaminen olisi varmastikin paheksuttavaa.
No ei tosta ny paljoa tule jos laittaa ruksin seinään milloin routamisu paheksuu. Ei se tällä vuosituhanella tule täyttymään.Aha.
Ja seinäkö sitten varattu mun horinoille...sä tykkäät sitten tehdä toffosia eli maalata...ja paljon ?!
...hiien rumahan se on, jos/ kun siinä seinässä nököttää yks musta ruksi(en muista nyt ollenkaan paheksumisien määrää...ei ne nyt voi olla yhdellä sormella laskettavissa...olipa sitten pieni ( pompsahtaa niin silmään poishuonosti) tai iso (läyhkää liioittelulle)...No ei tosta ny paljoa tule jos laittaa ruksin seinään milloin routamisu paheksuu. Ei se tällä vuosituhanella tule täyttymään.
Toi jääkaappi taas on sen ikäinen, että veikkaan sen menevän vaihtoon ennen kuin siihen ehtii ensimmäinenkään rasti asiasta jota majuri ei paheksu.
Joten tilaa on!
mää myösMä paheksun vallan kauhjast mun turhan kuumaa tissivakoani.
Ei niin. Eikä huiveja, laukkuja jne.Älä ny liiottele. Kellään ei oo liikaa kenkiä.
Lennot on kovin halpoja. Millon lähetään?Ei niin. Eikä huiveja, laukkuja jne.
Miulla on gauheeeee ropleema kun haluan juuri yhdet tietyt kengät eikä niitä saa kuin Ruotsista .
Sain pidettyä näppini erossa tänään yhdestä huivista....entisiäkään ehdi kaikkia käyttämäänEi niin. Eikä huiveja, laukkuja jne.
Miulla on gauheeeee ropleema kun haluan juuri yhdet tietyt kengät eikä niitä saa kuin Ruotsista .
Laivalla arvon rouvat.Lennot on kovin halpoja. Millon lähetään?
Huomenna .Lennot on kovin halpoja. Millon lähetään?
Huivit on ihania .Sain pidettyä näppini erossa tänään yhdestä huivista....entisiäkään ehdi kaikkia käyttämään
Voitais aiheuttaa pahennusta .Laivalla arvon rouvat.
Lentosapuska ei o mistään kotoisin, eikä lennon aikana ehdi edes kännäämään. Eikä lentokoneessa taatusti ole bändiä.
alko just tuntummaan että mullaki on liian vähän kenkiäLennot on kovin halpoja. Millon lähetään?
No niin.... Alat päästä jyvälle naisten sielunelämästä .alko just tuntummaan että mullaki on liian vähän kenkiä
Sopikaahan kenkähankintareissun päivä ja laiva niin mä tulen paheksumaan kaikkea pahennusta minkä saitte aikaan tai mitä ette.Voitais aiheuttaa pahennusta .
Oppi-isä majuri mukaanSopikaahan kenkähankintareissun päivä ja laiva niin mä tulen paheksumaan kaikkea pahennusta minkä saitte aikaan tai mitä ette.