vierailija
yläosaa ei mut alaosaa oli kuulema liikaaihmisillä on liikaa kenkiä. tinkulla ei ole yläosia ja mulla alko loma.
yläosaa ei mut alaosaa oli kuulema liikaaihmisillä on liikaa kenkiä. tinkulla ei ole yläosia ja mulla alko loma.
Sopivasti alkaa lomakin juuri .Sopikaahan kenkähankintareissun päivä ja laiva niin mä tulen paheksumaan kaikkea pahennusta minkä saitte aikaan tai mitä ette.
en usko että alaosassa on mitään vikaa.yläosaa ei mut alaosaa oli kuulema liikaa
tai ehkä mää oon nainenNo niin.... Alat päästä jyvälle naisten sielunelämästä .
tai ehkä mää oon nainen
Mistä te nyt puhutteen usko että alaosassa on mitään vikaa.
sun alaosasta.Mistä te nyt puhutte
Mikssun alaosasta.
Ja kaiken lisäksi... mä olen jalkineasiantuntija!Sopivasti alkaa lomakin juuri .
no kun toi harmaa väitti että alaosaa on liikaa ja olin eri mieltä.Miks
No siitä puhe mistä puute. Höh.Miks
Miun kenkiä ei leikellä aukiJa kaiken lisäksi... mä olen jalkineasiantuntija!
Ihan oikeesti. Mulle on maksettu liksaa siitä, että mä leikkelen niitä auki ja katon miten ne on tehty... ja useampikin töppönen on lentänyt laukussani ympäri eurooppaa.
Heiiii,awww sää puolustit mun alaosaano kun toi harmaa väitti että alaosaa on liikaa ja olin eri mieltä.
Eiköhän tuon tunnin lennon pärjää selvin päin, syömättä ja tanssimattaLaivalla arvon rouvat.
Lentosapuska ei o mistään kotoisin, eikä lennon aikana ehdi edes kännäämään. Eikä lentokoneessa taatusti ole bändiä.
"Joka särkee tavaran saadakseen tietää mikä se on, on hylännyt viisauden tien". (Gandalf noin vuonna 3600 keski- maan aikaa)Miun kenkiä ei leikellä auki
Kyl varmasti... mut miksi tehdä niin?Eiköhän tuon tunnin lennon pärjää selvin päin, syömättä ja tanssimatta
Koska ne kiulut on ihan hanurista ja buffa niin nähtyKyl varmasti... mut miksi tehdä niin?
Niin on.
Aika miehekäs siinä tapauksessa .
Annas mä arvaan...Koska ne kiulut on ihan hanurista ja buffa niin nähty
Eiköhän me Ruotsistakin jotakin syömiseksi kelpaava löydetä ja joku juottolakin .Koska ne kiulut on ihan hanurista ja buffa niin nähty