Yleensä kuuluu tietää kenen kanssa on aviossa.Niin ukkokultakin väittää
Yleensä kuuluu tietää kenen kanssa on aviossa.Niin ukkokultakin väittää
Ai...aviossa ollessako tommonen tietämyksen määrä vasta varmistuu ...Yleensä kuuluu tietää kenen kanssa on aviossa.
Se on plussaa. Ja yleensä asia selviää tavalla tai toisella ensimmäisen parinkymmenen vuoden aikanaYleensä kuuluu tietää kenen kanssa on aviossa.
No pakko mennä kun kaveri pyyti ja kerran vuoteen se vaan lähtee jos sillonkaa.Mutta noin muutoin on mukava lukea, että tinkulainen murehtii mitä hippaloihin laittaa päälle eikä sitä, että viittiikö sinne mennä.
Neitokainen, sinulla on maailma edessäsi.
Vanhasta vitsistä.Ai...aviossa ollessako tommonen tietämyksen määrä vasta varmistuu ...
Eikä kun mistä hitosta nyt puhuttiinkaan
Auts...tuota..my bad*alhainen matonen*...ihan ei edelleenkään mulla kulje hissi aivan huipulle asti..mulle ei selvinnyt rouvan shoppailuinnostus kun oltiin nuoria
syystä että sillon ei ollu yhtään rahnaa
*pöyristynyt*Vanhasta vitsistä.
"Miten kissasta tehdään lehmä?"
???
Menemällä naimisiin sen kanssa.
vuoteessa onki just hyväNo pakko mennä kun kaveri pyyti ja kerran vuoteeseen se vaan lähtee jos sillonkaa.
Hyvä kaveri kun saa sinut lähtemään.No pakko mennä kun kaveri pyyti ja kerran vuoteen se vaan lähtee jos sillonkaa.
Hauskaa iltaa teille:No pakko mennä kun kaveri pyyti ja kerran vuoteen se vaan lähtee jos sillonkaa.
*laittaa permanenttitussilla ison rastin seinään**pöyristynyt*
Paheksun moista vitsiä.
Mun harrastus taisi olla tiedossa. Kun lyötiin hynttyyt yhteen, ukkokulta suunnitteli että pitää lainata kaverilta paku jolla roudataan vähät tavaramme saman katon alle. Ja vuokrata kuorma-auto, jolla tuodaan mun kengät.Ai...aviossa ollessako tommonen tietämyksen määrä vasta varmistuu ...
Eikä kun mistä hitosta nyt puhuttiinkaan
Siis jos Bitchin kenkäharrastus tulee tietoisuuteen vasta aviossa, niin....
No se ja sama, mulla on karmee nälkä. Syömään siis lomps
Viimeinen lauseesi tummennettuna.Hyvä kaveri kun saa sinut lähtemään.
Faktahan on se, että kun ollaan sängyn pohjalla murehtimassa ja märehtimässä niin sieltä ei nousta edes veikkauksen pääkonttoriin lunastamaan loton pääpottia. Sieltä noustaan korkeintaan vessaan.
Mutta kun saa ittensä ylös ja ulos niin on mahdollista huomata, että maailmassa ON värit!
IhanaMun harrastus taisi olla tiedossa. Kun lyötiin hynttyyt yhteen, ukkokulta suunnitteli että pitää lainata kaverilta paku jolla roudataan vähät tavaramme saman katon alle. Ja vuokrata kuorma-auto, jolla tuodaan mun kengät.
Lälläspyy itelles nyt vaan*laittaa permanenttitussilla ison rastin seinään*
*routamisu paheksuu*
voi vaikka lähetellä itelleen yksityisviestejä.
no ei me tänää mennä.
Mä alan puhumaan "routamisua" aikaisintaan sen jälkeen kun ollaan oltu kymmenen vuotta aviossa.Viimeinen lauseesi tummennettuna.
*ufopääkkönen* *ufopääkkönen*
Jumalaare miäs...rupeeksä puhumaan mua
..."...maailmassa ON värit.."...
*hepuliöverit*
ihmisillä on liikaa kenkiä. tinkulla ei ole yläosia ja mulla alko loma.Iltaa!
Saisko pikaiesti illan puheenaiheet kootuna vaikka yhteen kysymykseen?
Tinkuliinin vaatekaappi.Iltaa!
Saisko pikaiesti illan puheenaiheet kootuna vaikka yhteen kysymykseen?