Muistitko tunnukset vai mitä ihmettä?salminakki ei ole mulle tarkotettua.
mä sain vanhan nimimerkin takasin.
Ja salmiakki on hyvää sillain vähän syötynä
Kaikki ei tietenkään tykkää.
Muistitko tunnukset vai mitä ihmettä?salminakki ei ole mulle tarkotettua.
mä sain vanhan nimimerkin takasin.
ei kun rekisteröin nimen uudestaan.Muistitko tunnukset vai mitä ihmettä?
Okei kun rekisteröin nimen uudestaan.
hetkinen. vaihdan alkuperäisen kuvan tuohon.Oliko päättömällä ratsumiehelläkin aina se piru kuvana? Vai joku muu?
En muista.
Jepvaihtuko se kuva ?
No olisit laittanut tuon pirun siihen tai jonkin muun.en oikeesti tykkää hevoisista.
Onko noin tylsää?voi vaikka lähetellä itelleen yksityisviestejä.
Mukavia keskustelujavoi vaikka lähetellä itelleen yksityisviestejä.
on.Onko noin tylsää?
OnHetkinen... onko Päätön Ratsumies päätön?
Aijaa. Mites se tollalailla vaihtui? Te hämmennätte mua näillä monilla nikeillä!On
Alkuperäinen nikki ollut joskus aikoinaan päätön ratsumies.
Teki toisenkin profiilin päätön ratsumies nimellä.Aijaa. Mites se tollalailla vaihtui? Te hämmennätte mua näillä monilla nikeillä!
Et tiedä kaikkiaTeki toisenkin profiilin päätön ratsumies nimellä.
Majurin käyttämät nikit onneksi nyt jo tietää.
No en jos niitä on 30-40Et tiedä kaikkia
Kaljuks vaan, ei ole muita vaihtoehtojaSanokaa mulle, leikkaanko hiukset lyhyemmiksi vai en. Mulla on ollut pitkät hiukset ihan naperosta asti. Nää alkaa jo vähän kyllästyttää. Mut sitte toisaalta nää on ihan kivan näköiset, enkä osaa kuvitella itteäni lyhyemmillä
Kaljua olis kyllä kiva kokeilla joskus. Ihan vain nähdäkseen, miltä se näyttäis. Ehkä ootan, että tulee rintasyöpä, niin sitten on hyvä syy kokeilla.Kaljuks vaan, ei ole muita vaihtoehtoja
Leikkaat, vaihtelua ja ainahan ne kasvaaSanokaa mulle, leikkaanko hiukset lyhyemmiksi vai en. Mulla on ollut pitkät hiukset ihan naperosta asti. Nää alkaa jo vähän kyllästyttää. Mut sitte toisaalta nää on ihan kivan näköiset, enkä osaa kuvitella itteäni lyhyemmillä