Taas mömmiksellä on eri kuva kun hetki sitten
Se selfiepörrö oli hauska
Mun oma mielipiteeni, pidän mölyt mahassani
Se selfiepörrö oli hauska
Mun oma mielipiteeni, pidän mölyt mahassani
Naiset kun on sellaisia kännykkänarkomaaneja.Miks vain naisille
Mä olen sitten poikkeusNaiset kun on sellaisia kännykkänarkomaaneja.
NojooOnks mulla nyt hyvä allekirjoitus
Aha.Nojoo
okkeAha.
Piti se alkuperäinenkin famikuva nyt oli jonnekkin tunkea
ja kun sattui löytyyn sopivan pieni kuva
Mie oon siun kuvista kattonutkin että miten tuo kissa kerkeääkin kuviin siun luona kun se tuntuu olevan jaloissa koko ajan täälläkin.saman värinen kun täälläkin asuva.
Mä olen sitten poikkeus
En pahemmin muuta sillä tee kun soitan, laitan tekstaria, katon s.postia. Netissä harvemmin sillä olen.
Ainakaan pitkiä aikoja
okke
Nih eikä sitäkään kenellä on se fami nikkinä ole näkynyt täällä tai löydy edes profiilia
Tottahan tuo on että tänä päivänä ollaan paljon puhelimien kanssa.
Kännykkäaddiktio on huolestuttava ilmiö - lapsia A-klinikalle - Terveys - Ilta-Sanomat
Poltteleeko puhelin taskussa ja tarkistatko viestejäsi yhtenään? Yhä useampi on koukussa älypuhelimeensa.
Kännykkä polttelee yöpöydällä. Pitäisikö vielä kerran ennen nukahtamista tarkistaa, onko joku meilannut tai kommentoinut Facebookissa?
Onhan myös mahdollista, että juuri kuluneiden viiden minuutin aikana on joku merkittävä julkkis kuollut tai ydinvoimala räjähtänyt. Nyt on pakko tarttua puhelimeen, vaikka puoliso vieressä saa taas sätkyn.
Mäkin löysin vaan jotain harmaana Fami "nikillä" olevia kirjoituksia ja taisivat olla joltain 2008 vuodelta tjspJuu, kokeilin entisellä omalla käytöstä jo 5 vuotta sit poistetulla nikilläni rekisteröitymistä ja ei onnistu, koska se on muka edelleen käytössä.
Sää alat kuulostaa jonku uuden uskonnon gurultaEi ole aamua, on vain päivä
Vielä vähän muutinOnks mulla nyt hyvä allekirjoitus
NiiSää alat kuulostaa jonku uuden uskonnon gurulta
Ei ole muuta, ei mitään muuta...on vain päivä!