Kokeile nyt vaan, jos ei miellytä niin voit ostaa sen syövän varalle perukin kaappiin odottamaan käyttöäKaljua olis kyllä kiva kokeilla joskus. Ihan vain nähdäkseen, miltä se näyttäis. Ehkä ootan, että tulee rintasyöpä, niin sitten on hyvä syy kokeilla.
Joo kaikki pois vaan!Kaljuks vaan, ei ole muita vaihtoehtoja
Ei ole iltaa, on vain päiväOho, nukahdin kesken illan eilen
AhaEi ole iltaa, on vain päivä
Leikkaa vaan. kyllä ne sitten äkkiä takas kasvaa. Mulla on tuolla piirongin laatikossa kolme irtolettiä itseltäni....Sanokaa mulle, leikkaanko hiukset lyhyemmiksi vai en. Mulla on ollut pitkät hiukset ihan naperosta asti. Nää alkaa jo vähän kyllästyttää. Mut sitte toisaalta nää on ihan kivan näköiset, enkä osaa kuvitella itteäni lyhyemmillä
Sanokaa mulle, leikkaanko hiukset lyhyemmiksi vai en. Mulla on ollut pitkät hiukset ihan naperosta asti. Nää alkaa jo vähän kyllästyttää. Mut sitte toisaalta nää on ihan kivan näköiset, enkä osaa kuvitella itteäni lyhyemmillä
Just jotain ton tyyppistä mietinkin. Ja sit kun on vähän lyhyemmät, niin pystyy paremmin kuvittelemaan, miltä siitä lyhyemmät näyttää. Kun hiukset taipuu lyhyempinä enemmän. Ainoa huono puoli lyhyissä on, että niitä pitää jatkuvasti leikataMulla on nyt tällaiset ja kesän alussa ne oli johonkin lapaluiden alapuolelle olevat.
Oon tykännyt, tiedä vaikka vielä joskus lyhentäisin lisää
http://aijaa.com/wtZLIg
no et tietenkään leikkaa.Sanokaa mulle, leikkaanko hiukset lyhyemmiksi vai en. Mulla on ollut pitkät hiukset ihan naperosta asti. Nää alkaa jo vähän kyllästyttää. Mut sitte toisaalta nää on ihan kivan näköiset, enkä osaa kuvitella itteäni lyhyemmillä
Tuopa just. Pitkiä ei niin usein tarvinnutkaan.Just jotain ton tyyppistä mietinkin. Ja sit kun on vähän lyhyemmät, niin pystyy paremmin kuvittelemaan, miltä siitä lyhyemmät näyttää. Kun hiukset taipuu lyhyempinä enemmän. Ainoa huono puoli lyhyissä on, että niitä pitää jatkuvasti leikata
on juu. piti kokeilla että saako vanhan nimen rekisteröityä.Hetkinen... onko Päätön Ratsumies päätön?
Miks naisilla pitäis olla aina pitkät hiukset?no et tietenkään leikkaa.
en mä niin sanonu. toisille sopii lyhyetkin tosi hyvin.Miks naisilla pitäis olla aina pitkät hiukset?
Ja miehillä lyhyet? Mä tykkään pitkähiuksisista miehistä.Miks naisilla pitäis olla aina pitkät hiukset?
mulla oli joskus oikesti pitkät.Ja miehillä lyhyet? Mä tykkään pitkähiuksisista miehistä.
Vilauta kuvaa! Olis kiva nähä.mulla oli joskus oikesti pitkät.
Tuntuu vaan että noin yleisesti ottaen miehet tykkäis pidemmistä hiuksista.en mä niin sanonu. toisille sopii lyhyetkin tosi hyvin.
Eihän miehilläkään tavitse lyhyet olla. Toisille sopii pidemmät, toisille ei.Ja miehillä lyhyet? Mä tykkään pitkähiuksisista miehistä.
ei ole tällä koneella eikä ehkä vanhallakaan semmosta kuvaa enää.Vilauta kuvaa! Olis kiva nähä.
Mä huomasin että kesäisin pidemmät hiukset oli melkein aina ponnarilla ja sekin alkoi kyllästyttään. Ja muulloinkin kyllä. Ja ne roikkui aina jossain edessä/tielläMä jaksoin taas vuoden pitää ihan lyhyttä (kauhean työlästä rampata kampaajalla ja sitten aamulla vielä yrittää laittaa sitä). Nyt taas saa kasvaa ja polkkatukalla mennään kunnes saa taas kiinni