The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Sanokaa mulle, leikkaanko hiukset lyhyemmiksi vai en. Mulla on ollut pitkät hiukset ihan naperosta asti. Nää alkaa jo vähän kyllästyttää. Mut sitte toisaalta nää on ihan kivan näköiset, enkä osaa kuvitella itteäni lyhyemmillä :confused:
Leikkaa vaan. kyllä ne sitten äkkiä takas kasvaa. Mulla on tuolla piirongin laatikossa kolme irtolettiä itseltäni....
 
Sanokaa mulle, leikkaanko hiukset lyhyemmiksi vai en. Mulla on ollut pitkät hiukset ihan naperosta asti. Nää alkaa jo vähän kyllästyttää. Mut sitte toisaalta nää on ihan kivan näköiset, enkä osaa kuvitella itteäni lyhyemmillä :confused:

Mulla on nyt tällaiset ja kesän alussa ne oli johonkin lapaluiden alapuolelle olevat.
Oon tykännyt, tiedä vaikka vielä joskus lyhentäisin lisää :D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: papumössö
Mulla on nyt tällaiset ja kesän alussa ne oli johonkin lapaluiden alapuolelle olevat.
Oon tykännyt, tiedä vaikka vielä joskus lyhentäisin lisää :D

http://aijaa.com/wtZLIg
Just jotain ton tyyppistä mietinkin. Ja sit kun on vähän lyhyemmät, niin pystyy paremmin kuvittelemaan, miltä siitä lyhyemmät näyttää. Kun hiukset taipuu lyhyempinä enemmän. Ainoa huono puoli lyhyissä on, että niitä pitää jatkuvasti leikata :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
en mä niin sanonu. toisille sopii lyhyetkin tosi hyvin. (y)
Tuntuu vaan että noin yleisesti ottaen miehet tykkäis pidemmistä hiuksista.

Paitsi majuri joka tykkäis kaljuista :D

Ja miehillä lyhyet? Mä tykkään pitkähiuksisista miehistä.
Eihän miehilläkään tavitse lyhyet olla. Toisille sopii pidemmät, toisille ei.
Toisille kalju, toisille ei.
 
Mä jaksoin taas vuoden pitää ihan lyhyttä (kauhean työlästä rampata kampaajalla ja sitten aamulla vielä yrittää laittaa sitä). Nyt taas saa kasvaa ja polkkatukalla mennään kunnes saa taas kiinni
Mä huomasin että kesäisin pidemmät hiukset oli melkein aina ponnarilla ja sekin alkoi kyllästyttään. Ja muulloinkin kyllä. Ja ne roikkui aina jossain edessä/tiellä :D
Mun hiukset muutenkin sellaiset ettei ne taivu mihinkään, on piikkisuorat ja liukkaat. Karheudesta ei tietoakaan :D
 
Viimeksi muokattu:
Tämä malli on onneksi sellainen ettei haittaa vaikka ei jatkuvasti leikkauttaiskaa siihen mittaan mihin on leikattu.

Niskarajaa/mittaa tekis toisaalta mieli leikkauttaa/nostaa ylemmäksi mutta sitten pitäis melkein jo koneella ottaa/leikata takaa. Tai sitä niskarajaa mikä lie.
Viimeksi leikattiin saksilla ihan alimpien hiusten mittaan asti. Nyt nekin jo sentin pituiset.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä