enkös mä ole ihan tasapainossa kun olen sohvalla selälläni ?Se tasapaino nääs
enkös mä ole ihan tasapainossa kun olen sohvalla selälläni ?Se tasapaino nääs
Huoh...mie oon tällä hilavitkuttimella mikä ei näytä nuita hymiöitä. Niin.mikä on muuten ufopääkkönen?
oon jo pari viikkoa ihmetelly
Täynnä joo mut ei niitä voi käyttäätaisin nauraa tolle väitteelle ettei ole vaatteita. kaapit täynnä kuitenki.
No oot, enhän mä nyt sitä muuksi väittänytkäänenkös mä ole ihan tasapainossa kun olen sohvalla selälläni ?
nyt haisee jo tekosyylle.Täynnä joo mut ei niitä voi käyttää
saako kysyä että miksi ostat ei-sopivia vaatteita?Täynnä joo mut ei niitä voi käyttää
pakko oli sanoa kun en muuta keksi kun sohvalla olemista.Vaan ite sanoit että kuinka kauan toimettomana jaksaa
No eihän ne oo sillon ollu ei sopivia kun oon ostanu.Ja naiset on siitä hassuja että ne ostaa jonkun mikä on kaupassa kiva mut kotona se ei olekaan enää niin kiva.saako kysyä että miksi ostat ei-sopivia vaatteita?
No tuolla alotatpakko oli sanoa kun en muuta keksi kun sohvalla olemista.
ethän sä kotiin ole menossakaan vaan radalleNo eihän ne oo sillon ollu ei sopivia kun oon ostanu.Ja naiset on siitä hassuja että ne ostaa jonkun mikä on kaupassa kiva mut kotona se ei olekaan enää niin kiva.
...mitä jos tuunaat semmosen ei kivan vaatteen kivaksi ?No eihän ne oo sillon ollu ei sopivia kun oon ostanu.Ja naiset on siitä hassuja että ne ostaa jonkun mikä on kaupassa kiva mut kotona se ei olekaan enää niin kiva.
pakko oli sanoa kun en muuta keksi kun sohvalla olemista.
No niin harvoi käy että turha ostella mitään bilevaatteita.ethän sä kotiin ole menossakaan vaan radalle
älä ollenkaan alota, ite hiivit yli puolenpäivän yövaatteissa siellä.
no ei kotivaatteistakaan hirveesti kannata maksaaNo niin harvoi käy että turha ostella mitään bilevaatteita.
ootko sää lurkkinu nurkissaälä ollenkaan alota, ite hiivit yli puolenpäivän yövaatteissa siellä.
ootko sää lurkkinu nurkissa
Mulla on kaapit jokseenkin täynnä vaatteita.taisin nauraa tolle väitteelle ettei ole vaatteita. kaapit täynnä kuitenki.
Just nii,ei mullakaan oo kaappitilaa!Mulla on kaapit jokseenkin täynnä vaatteita.
Se johtuu siitä, että nukkumaluukussani tota kaappitilaa ei ole kovin paljoa. Osittain siitä, että kaapissa on kans vanhoja "keikkavaatteita" (joilla en nykyään tee mitään) ja muutama puku jos tulee lähtö häihin tai hautajaisiin.
Mut varsinaisia arkivaatteita mulla ei ole kovin paljoa. Kun kaapista löytyy suorat housut, kauluspaita ja pikkutakki niin siinä on päällepantavaa lähes joka lähtöön, eikä ole koskaan yli- tai alipukeutunut.
silti vaatteita on vaikka 10 tinkuliinia pukis kerralla.Just nii,ei mullakaan oo kaappitilaa!
No on mulla alaosii mut ei yläosii...silti vaatteita on vaikka 10 tinkuliinia pukis kerralla.
Ei se kuule oo helppoa. Mä oon nyt parin viikon aikana ostanut 5 mekkoa ja joka helvetin aamu seison vaatekaapilla ihmettelemässä millä rievulla kehtaa ruhonsa peittäätaisin nauraa tolle väitteelle ettei ole vaatteita. kaapit täynnä kuitenki.
yläosat on yliarvostettuja, vai mistä sä puhut?No on mulla alaosii mut ei yläosii...