The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
pakko oli sanoa kun en muuta keksi kun sohvalla olemista. :oops:
No tuolla alotat :)

Sitten kun - ja ihan varmasti tulee muutaman päivän sisään - sulla on karseet sohvallamakuuhaavat ja pahkat peffassas ja kupeissasi, niin kummasti kuule tekee mieli tehdä jotain muutakin :D

Cruisailemaan siitä :)! Kyynärpäätä ulkoiluttamaan ( ja puhun siitä oikeesta kyynärpäästä jos joku jossain kumman perwouksissaan muuta* nolopolo*...ja se ei ollut sitten mä!!!):)! Rantsulle :)! Kesäteatteriin :)! Torikahvilaan olemaan ja mansikoita syömään :)! Soutuveneilemään :)!....

Ihan mitä vaan :)!!

taisin nauraa tolle väitteelle ettei ole vaatteita. :LOL: kaapit täynnä kuitenki.
Mulla on kaapit jokseenkin täynnä vaatteita.
Se johtuu siitä, että nukkumaluukussani tota kaappitilaa ei ole kovin paljoa. Osittain siitä, että kaapissa on kans vanhoja "keikkavaatteita" (joilla en nykyään tee mitään) ja muutama puku jos tulee lähtö häihin tai hautajaisiin.

Mut varsinaisia arkivaatteita mulla ei ole kovin paljoa. Kun kaapista löytyy suorat housut, kauluspaita ja pikkutakki niin siinä on päällepantavaa lähes joka lähtöön, eikä ole koskaan yli- tai alipukeutunut.

Mulla on kaapit jokseenkin täynnä vaatteita.
Se johtuu siitä, että nukkumaluukussani tota kaappitilaa ei ole kovin paljoa. Osittain siitä, että kaapissa on kans vanhoja "keikkavaatteita" (joilla en nykyään tee mitään) ja muutama puku jos tulee lähtö häihin tai hautajaisiin.

Mut varsinaisia arkivaatteita mulla ei ole kovin paljoa. Kun kaapista löytyy suorat housut, kauluspaita ja pikkutakki niin siinä on päällepantavaa lähes joka lähtöön, eikä ole koskaan yli- tai alipukeutunut.
Just nii,ei mullakaan oo kaappitilaa!

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä