ei oo ohjeen kanssa niin tarkkaa mutta käytä durumjauhoja, huomaat eron sitten syödessä.Kellään hyvää pizzapohjan ohjetta? Googlella löytää mutta mieluimmin kysyn täältä.
Ostan sitä.ei oo ohjeen kanssa niin tarkkaa mutta käytä durumjauhoja, huomaat eron sitten syödessä.
https://www.myllynparas.fi/tuotteet/durumvehnajauho-1-kg
Varas..., eiku ostan sitä.
Dodih, siinä taitaakin olla oikein kunnon napakan säpäkkä tohtoritäti kyseessä, kun oot jupisemati totellut hoito - ohjeitaKävin tänää tapaamassa tohtoritätiä, nih.
Se oli oikein tyytyväinen kuntoutumiseeni
Mulle tuli tänään mieleen että olet tarkastuksessa. Kun ei näkynyt täällä. Hyvä että kaikki on hyvin.Kävin tänää tapaamassa tohtoritätiä, nih.
Se oli oikein tyytyväinen kuntoutumiseeni
En viitti järkyttää ihmiskuntaa...Mee ilman
katotaan nyt kauanko jaksaa toimettomana olla.@päätön - sullako alkoi tänään monen viikon hurvittelurilluttelulorvailukausi ?!
Jeeee!! Hyvvee lommoo !
Pitäähän se boleron alle laittaa jotain ettei tissit näy!Päi ja vää kettinkiin.
Naisten ymmärtäminen on totisesti mahdotonta. Tässäkin ketjussa eräs nuori naarasotus juuri kertoi ostaneensa boleron... mutta tänään hänellä ei ole mitään päälle pantavaa.
Jos mä tänään ostan paidan niin mä ostan sen sillä tarkoituksella, että se on mulla käytössä seuraavat kymmenen vuotta - jos vatsani ei kasva siitä ulos.
verkkopaita?Pitäähän se boleron alle laittaa jotain ettei tissit näy!
Kuka sitä käskee toimettomana olla*ufopääkkönen*katotaan nyt kauanko jaksaa toimettomana olla.
mutta loma alkoi silti.
laita semmoset pitsihörhelöiset tissiliivitPitäähän se boleron alle laittaa jotain ettei tissit näy!
katotaan nyt kauanko jaksaa toimettomana olla.
mutta loma alkoi silti.
taisin nauraa tolle väitteelle ettei ole vaatteita. kaapit täynnä kuitenki.Älä naura