The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Lälläspyy itelles nyt vaan :D

Älä suotta sotke seinääs moisella, meikäläisen paheksumiset kun on pientä huttua eli ingentingeniä.

Mutta - rouhasen vähäsesti - kissa on aina kissa :). Jos kissasta lehmä tulee, niin sitten on väärä taika kyseessä:cautious:...
Jääkaapin kylki on varattu majurille. (pieni jääkaappi)
Siihen mä laitan kruksin aina kun löytyy asia jota majuri EI paheksu. Toistaiseksi kylki kiiltää.
On muuten maailman ohuin kirja. Sinänsä hyvä, koska painatukseen ei tarvitse tuhlata paperia. Ja paperin tuhlaaminen olisi varmastikin paheksuttavaa.
 
Mä alan puhumaan "routamisua" aikaisintaan sen jälkeen kun ollaan oltu kymmenen vuotta aviossa.
Olen hidas oppimaan.
*ufopääkkönen*

Mulla on masu täynnä :p. Eli valtakunnassa kaikki hyvin :).

Kuitenkin tässä majakassa on valo pimeenä :cautious:

Ei tajuu. Onko sullakin AaKoo kenties nälkä o_O?

*lähti jupisemaan maailmoista ja väreistä ja auringosta ja hattaroista sun muista liipalaapailuistaan takaviistoon*
 
Jääkaapin kylki on varattu majurille. (pieni jääkaappi)
Siihen mä laitan kruksin aina kun löytyy asia jota majuri EI paheksu. Toistaiseksi kylki kiiltää.
On muuten maailman ohuin kirja. Sinänsä hyvä, koska painatukseen ei tarvitse tuhlata paperia. Ja paperin tuhlaaminen olisi varmastikin paheksuttavaa.
Aha.


Ja seinäkö sitten varattu mun horinoilleo_O...sä tykkäät sitten tehdä toffosia :cautious: eli maalata...ja paljon :D?!
 
Aha.


Ja seinäkö sitten varattu mun horinoilleo_O...sä tykkäät sitten tehdä toffosia :cautious: eli maalata...ja paljon :D?!
No ei tosta ny paljoa tule jos laittaa ruksin seinään milloin routamisu paheksuu. Ei se tällä vuosituhanella tule täyttymään.

Toi jääkaappi taas on sen ikäinen, että veikkaan sen menevän vaihtoon ennen kuin siihen ehtii ensimmäinenkään rasti asiasta jota majuri ei paheksu.

Joten tilaa on!
 
No ei tosta ny paljoa tule jos laittaa ruksin seinään milloin routamisu paheksuu. Ei se tällä vuosituhanella tule täyttymään.

Toi jääkaappi taas on sen ikäinen, että veikkaan sen menevän vaihtoon ennen kuin siihen ehtii ensimmäinenkään rasti asiasta jota majuri ei paheksu.

Joten tilaa on!
...hiien rumahan se on, jos/ kun siinä seinässä nököttää yks musta ruksi(en muista nyt ollenkaan paheksumisien määrää...ei ne nyt voi olla yhdellä sormella laskettavissa:cautious:...olipa sitten pieni ( pompsahtaa niin silmään poishuonosti) tai iso (läyhkää liioittelulle)...


Mun pitää opetella paheksumaan*peukuttaa*.....tosin en ihan menis rahoja lyömään, kun en itekään usko tuohon :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä