Kun viimeksi kävit ketjusa niin boobis on ehtinyt vaihtaa nimimerkkiään jo ainakin viisi kertaa.Hmm nyt iski uteliaisuus että tunnetaanko me? ootkos jollain toisella nimimerkillä ollut aiemmin
Kun viimeksi kävit ketjusa niin boobis on ehtinyt vaihtaa nimimerkkiään jo ainakin viisi kertaa.Hmm nyt iski uteliaisuus että tunnetaanko me? ootkos jollain toisella nimimerkillä ollut aiemmin
niin justKun viimeksi kävit ketjusa niin boobis on ehtinyt vaihtaa nimimerkkiään jo ainakin viisi kertaa.
Mä en vaihtele useinkaanboobishan on tunnettu nimenvaihtaja,pysy ees kärryillä monesko on jo menossa
Isoppojat on mulle kertoneet, että tommoisissa tapauksissa auto nr. 2 kerää kilsoja. Sit on suuri vaara joutua syömään ja pahimmillaan... joo... jopa leffaan. Kauheita riskejä.numerointi on selvillä eikä valinta ole huono.
Tarzan tulee ensi viikonloppuna!Leffoista tulikin mieleen että millonkas se apulanta leffa tulee ensi iltaan? ja millon luokkakokous 2?
Olen ollut toisella nikillä. Ollaan feissarikamuja.Hmm nyt iski uteliaisuus että tunnetaanko me? ootkos jollain toisella nimimerkillä ollut aiemmin
en usko että on saumoja tällä kertaaMennäänkö treffeille?
Ok. Joku muu kerta sit.en usko että on saumoja tällä kertaa
Mä en enää jaksa välittää.Nimeään on kiva vaihtaa. Kärpäsparvi ei pysy niin helposti perässä.
Näemmä.Palsta sekoo.
joo!Pidetääs tää ketju ylhäällä ton yhden pöllön kiusaksi.
yks käyttäjä vaan.Palsta sekoo.
Mä meen kans sieneen jos ei sada.Mullapa on huomenna vapaapäivä.
Menen kuopuksen kanssa sieneen.
Nyt mua vaivaa vielä enemmänOlen ollut toisella nikillä. Ollaan feissarikamuja.
Kyllä meitä on useampia. Palsta vaan ei toimi. Kun vastauksen lähettää, näyttää, ettei mitään tapahdu. Aikansa odottelun jälkeen sitten lähettää uudestaan, kun ei edes ketjua vilkaistessa näy mitään. Uudelleen tarkastuksenkaan jälkeen ei näy mitään ja taas lähettää uudestaan. Sitten monen minuutin päästä se ensimmäinen onkin ilmestynyt ja jonkin ajan päästä ne seuraavat.yks käyttäjä vaan.
Korjaan: elämä on helppoa, ellei siitä tee vaikeaa.Ei muuten ole.
Sanohan sellaiselle joka ei polta, että tuohan kaupalla käydessäsi valkoinen Mallu. On ihme jos hän ylipäänsä muistaa.
Jos muistaa, niin mitäs sit kun se onkin loppu? Millä hän pystyis päättelemään, että mikä olis vaihtoehto?
Mullakin oli enemmän. Varmaan poistaneet mut.Mull oli joskus muinoin melkein parikymmentä plussalaista feissarissa mut sit jokin meni väärin ja noin puolet kaikista kavereistani poistui (parilla kikkauksella) ikäänkuin vahingossa.
En oo kehdannut pyydellä takaisin.