vierailija
Kaikkia vehkeitä saa käyttää vaan asianmukaisiin työhommiin.Päivää kettinkiin.
Eikä saa rietastella. Mä olen ujo poika.
Ei ku osaltaan tossa oli meikäläisen valuvika....että tuota välikautta odotellessa..
Ei vais, kuulostaahan toi äkkisiltään hankalalta mutta sitten "vaan" pitäs pyytää ipanalta sitä omaa kauppalistaansa tai käydä hänen kanssaan kaupassa ...ja tehdä sitä hänenkin ruokaansa isommalle porukalle...
Voishan siitäkin oppia jotain uutta
Heiii...vähiin käy ennen kuin loppuu *peukuttaa*!!2 yötä vielä ja alkais loma.
Kaupassakäyminen onkin haasteellista...ainakin jos mukamas meinaa yhdellä kerralla selvitäEi ku osaltaan tossa oli meikäläisen valuvika.
Hoksaan lähteä kauppaan milloin röökit tai oluet on loppu, enkä mä välttämättä muuta muistakaan. Tai en kaupasta edes löydä, ainakaan mitään korvikkeeksi kelpaavaa jos just kysytty tuote onkin loppu.
Niinpä meillä oli käytössä semmoinen Japanilaistyyppinen systeemi, et mä toin rahaa talouteen ja rouva päätti miten sitä käytetään. Ja se oikeesti toimi lähes neljännesvuosisadan.
2 yötä vielä ja alkais loma.
Nykyään on kaikki niin helppoa, googlettaa vegaanituotteet.net ja siellä on kaikenkattava lista kasviperäisistä tuotteista.Mulla oli aikanaan kauhee tilanne kun esikoislikka ilmoitti alkavansa kasvis- jotain syöjäksi. Vaikka en perheen ruokahuollosta vastannutkaan, mutta monasti kauppareissuista kylläkin Niin se mitä kaikkee sai ostaa, piti ostaa tai ei saanu ostaa meni mahdottomaksi.
Ookko kauankin siellä?voe rähmän rähmä, huomenna pitäs lähteä snadiin
inhoon pakkaamista
muutampi päivän C-luokan reissuOokko kauankin siellä?
Jos tarkkaan katsot niin tossa lyödään kädellä eikä tissillä.Kaikkia vehkeitä saa käyttää vaan asianmukaisiin työhommiin.
:OMä olen niin syntinen että rietastelu ole enää mitään.
Mennäänkö treffeille?muutampi päivän C-luokan reissu
mistä tiiät mikä on mikäkin numero
Auto nro 2 lallati lallati laa
Paraski puhuja. Jos muistat menneiltä ajoilta jotakin.
No en mää tiiäkään mut...se on sellasta arpapelii.mistä tiiät mikä on mikäkin numero
Ei muuten ole.Nykyään on kaikki niin helppoa, googlettaa vegaanituotteet.net ja siellä on kaikenkattava lista kasviperäisistä tuotteista.
Hmm nyt iski uteliaisuus että tunnetaanko me? ootkos jollain toisella nimimerkillä ollut aiemminParaski puhuja. Jos muistat menneiltä ajoilta jotakin.
boobishan on tunnettu nimenvaihtaja,pysy ees kärryillä monesko on jo menossaHmm nyt iski uteliaisuus että tunnetaanko me? ootkos jollain toisella nimimerkillä ollut aiemmin
Tinkuliini tilasi auton nro 2mistä tiiät mikä on mikäkin numero
numerointi on selvillä eikä valinta ole huono.Tinkuliini tilasi auton nro 2
Jätti miehelle kauheesti päätäntävaltaa, että mikä näistä ny on nro 2.
Mun mielestäni ihan reilu meininki.