Boobabe
Mä olen niin syntinen että rietastelu ole enää mitään.Rietastelu kuulemma niin syntistä touhua että olen sen jättänyt suosiolla muiden puuhasteluksi, vastustan syvästi kaikkea riettautta!
Mä olen niin syntinen että rietastelu ole enää mitään.Rietastelu kuulemma niin syntistä touhua että olen sen jättänyt suosiolla muiden puuhasteluksi, vastustan syvästi kaikkea riettautta!
Eikös jo kaikki ole tuon tiennyMä olen niin syntinen että rietastelu ole enää mitään.
En ole kertonut kaikkea täällä.Eikös jo kaikki ole tuon tienny
Äkkiäkös se asia on korjattuEn ole kertonut kaikkea täällä.
Äkkiäkös se asia on korjattuEn ole kertonut kaikkea täällä.
En kerro.Äkkiäkös se asia on korjattu
No niin, kerroppas ny kaikki, salaamatta pienintäkään yksityiskohtaa.En ole kertonut kaikkea täällä.
Jokin asia joka ei liity rietasteluun. Muuta sano.No niin, kerroppas ny kaikki, salaamatta pienintäkään yksityiskohtaa.
..uskaltaako täällä naamaansa näyttääkään kun tähän aikaan jo höptellään sellaisia, mistä Lunis tykkäis kovasti...ja syyttömät taas kärsisi...
Puspus vaan
...omassa mielikuvituksessasiMinä taidan olla ketjun hyvätapaisin ja mieleltäni siivoin kirjoittelija.
Jos ruoka ei maistu niin ei o nälkä.Huh, olihan pähkäilyä kerrakseen osastolla "mitä tänään syötäisiin"...kun pääkkönen on ihan tyhjänä ja se vähäinenkin liike on keskittynyt loiventamaan tämän raaskun kroppakipuja
Mutta - uuniin meni Jotain a la hattara-äiti, saas nähdä mitä tapahtuu tovin päästä ruokapöydässä
Juu juuMinä taidan olla ketjun hyvätapaisin ja mieleltäni siivoin kirjoittelija.
No joo...toisinaan voi olla noinkin. Ja sitten taas voi sujuvasti syyttää kokkia oudoista makuelämyksistäJos ruoka ei maistu niin ei o nälkä.
Mulla oli aikanaan kauhee tilanne kun esikoislikka ilmoitti alkavansa kasvis- jotain syöjäksi. Vaikka en perheen ruokahuollosta vastannutkaan, mutta monasti kauppareissuista kylläkin Niin se mitä kaikkee sai ostaa, piti ostaa tai ei saanu ostaa meni mahdottomaksi.No joo...toisinaan voi olla noinkin. Ja sitten taas voi sujuvasti syyttää kokkia oudoista makuelämyksistä
Uunista tuloillaan vanhaa tuttua mutta hiukan uudella twistillä...jos mä maistellessani tykkäsin, niin se ei suinkaan tarkoita että nämä kolme ruokakriitikkoa tykkää kans
...."..uunissa tuloillaan vanhaa tuttua.."...ei täällä kuitenkaan kannibalismia harjoteta vaikka toi aika pahasti siltä kuulostaakin
...että tuota välikautta odotellessa..Mulla oli aikanaan kauhee tilanne kun esikoislikka ilmoitti alkavansa kasvis- jotain syöjäksi. Vaikka en perheen ruokahuollosta vastannutkaan, mutta monasti kauppareissuista kylläkin Niin se mitä kaikkee sai ostaa, piti ostaa tai ei saanu ostaa meni mahdottomaksi.