The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Päivää :)

Ukkostaa ja salamoi...sataa vettä kaatamalla...mutta kohta on helteistä kuin Saharassa...ja taas ukkostaa ja salamoi...

Kelit kohdillaan koko kirjon kans. Mä olen onnistunut tärväämän yhdet työkenkäni ihan tutuille, en tajuu mitä on tapahtunut ja ite en tunnusta mitn :D, mutta nyt pitäs se jesari löytää...

Reinokin taas kuosissa :)<3...karmeeta aamulla olla laina- autolla liikenteessä kun ei omalta todellakaan tuntunut. Mutta nyt on kaikki taas hyvin :)

Tovin äksäilyä, pitää taas venytellä ja virutella, jäykkyyttä havaittavissa mutta kohta helpottaa..ja viimeistään illalla saunassa :)


Mutta huomenna jo keskiviikko eli ollaan kohta viikonlopun syrjässä kiinni*hehkuttaa*:)!
 
Huh, olihan pähkäilyä kerrakseen osastolla "mitä tänään syötäisiin"...kun pääkkönen on ihan tyhjänä ja se vähäinenkin liike on keskittynyt loiventamaan tämän raaskun kroppakipuja:barefoot:

Mutta - uuniin meni Jotain a la hattara-äiti, saas nähdä mitä tapahtuu tovin päästä ruokapöydässä:cautious:
 
Ihanaa :D...tupsahti muuten just kotio kaksi ihan lutimärkää ipanaa fillarireissuiltansa ukkossadekuuron yllättäminä :)

Kiukkusina?
No ei tod.vaan sangen nauravaisina<3

Kesä kuivattaa minkä kastelee...tosin piha on nyt sen näköinen että siellä vois tempasta kunnon kurarapamutaroiskimiset o_O :D
 
Jos ruoka ei maistu niin ei o nälkä.
No joo...toisinaan voi olla noinkin. Ja sitten taas voi sujuvasti syyttää kokkia oudoista makuelämyksistä :D

Uunista tuloillaan vanhaa tuttua mutta hiukan uudella twistillä...jos mä maistellessani tykkäsin, niin se ei suinkaan tarkoita että nämä kolme ruokakriitikkoa tykkää kans :)



...."..uunissa tuloillaan vanhaa tuttua.."...ei täällä kuitenkaan kannibalismia harjoteta vaikka toi aika pahasti siltä kuulostaakin :cautious::D
 
No joo...toisinaan voi olla noinkin. Ja sitten taas voi sujuvasti syyttää kokkia oudoista makuelämyksistä :D

Uunista tuloillaan vanhaa tuttua mutta hiukan uudella twistillä...jos mä maistellessani tykkäsin, niin se ei suinkaan tarkoita että nämä kolme ruokakriitikkoa tykkää kans :)



...."..uunissa tuloillaan vanhaa tuttua.."...ei täällä kuitenkaan kannibalismia harjoteta vaikka toi aika pahasti siltä kuulostaakin :cautious::D
Mulla oli aikanaan kauhee tilanne kun esikoislikka ilmoitti alkavansa kasvis- jotain syöjäksi. Vaikka en perheen ruokahuollosta vastannutkaan, mutta monasti kauppareissuista kylläkin Niin se mitä kaikkee sai ostaa, piti ostaa tai ei saanu ostaa meni mahdottomaksi.
 
Mulla oli aikanaan kauhee tilanne kun esikoislikka ilmoitti alkavansa kasvis- jotain syöjäksi. Vaikka en perheen ruokahuollosta vastannutkaan, mutta monasti kauppareissuista kylläkin Niin se mitä kaikkee sai ostaa, piti ostaa tai ei saanu ostaa meni mahdottomaksi.
...että tuota välikautta odotellessa:cautious:..

Ei vais, kuulostaahan toi äkkisiltään hankalalta mutta sitten "vaan" pitäs pyytää ipanalta sitä omaa kauppalistaansa tai käydä hänen kanssaan kaupassa :)...ja tehdä sitä hänenkin ruokaansa isommalle porukalle...

Voishan siitäkin oppia jotain uutta :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä