The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...että tuota välikautta odotellessa:cautious:..

Ei vais, kuulostaahan toi äkkisiltään hankalalta mutta sitten "vaan" pitäs pyytää ipanalta sitä omaa kauppalistaansa tai käydä hänen kanssaan kaupassa :)...ja tehdä sitä hänenkin ruokaansa isommalle porukalle...

Voishan siitäkin oppia jotain uutta :)
Ei ku osaltaan tossa oli meikäläisen valuvika.
Hoksaan lähteä kauppaan milloin röökit tai oluet on loppu, enkä mä välttämättä muuta muistakaan. Tai en kaupasta edes löydä, ainakaan mitään korvikkeeksi kelpaavaa jos just kysytty tuote onkin loppu.

Niinpä meillä oli käytössä semmoinen Japanilaistyyppinen systeemi, et mä toin rahaa talouteen ja rouva päätti miten sitä käytetään. Ja se oikeesti toimi lähes neljännesvuosisadan.
 
Ei ku osaltaan tossa oli meikäläisen valuvika.
Hoksaan lähteä kauppaan milloin röökit tai oluet on loppu, enkä mä välttämättä muuta muistakaan. Tai en kaupasta edes löydä, ainakaan mitään korvikkeeksi kelpaavaa jos just kysytty tuote onkin loppu.

Niinpä meillä oli käytössä semmoinen Japanilaistyyppinen systeemi, et mä toin rahaa talouteen ja rouva päätti miten sitä käytetään. Ja se oikeesti toimi lähes neljännesvuosisadan.
Kaupassakäyminen onkin haasteellista...ainakin jos mukamas meinaa yhdellä kerralla selvitä:cautious:
 
tsuferaffi
Mulla oli aikanaan kauhee tilanne kun esikoislikka ilmoitti alkavansa kasvis- jotain syöjäksi. Vaikka en perheen ruokahuollosta vastannutkaan, mutta monasti kauppareissuista kylläkin Niin se mitä kaikkee sai ostaa, piti ostaa tai ei saanu ostaa meni mahdottomaksi.
Nykyään on kaikki niin helppoa, googlettaa vegaanituotteet.net ja siellä on kaikenkattava lista kasviperäisistä tuotteista.
 
Nykyään on kaikki niin helppoa, googlettaa vegaanituotteet.net ja siellä on kaikenkattava lista kasviperäisistä tuotteista.
Ei muuten ole.

Sanohan sellaiselle joka ei polta, että tuohan kaupalla käydessäsi valkoinen Mallu. On ihme jos hän ylipäänsä muistaa.
Jos muistaa, niin mitäs sit kun se onkin loppu? Millä hän pystyis päättelemään, että mikä olis vaihtoehto?
 
...mä olen velho:sneaky:..tuurillaan ne kauhukokitkin näemmä onnistuu :D

Ja...mä olin laittanut tonne sipulia, aiempaa enemmän valkosipulia ja mausteitakin erilaisella otteella...ja nuilla lautaset tyhjinä!!


Eli nälkä oli :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä