The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
numerointi on selvillä eikä valinta ole huono. (y)
Isoppojat on mulle kertoneet, että tommoisissa tapauksissa auto nr. 2 kerää kilsoja. Sit on suuri vaara joutua syömään ja pahimmillaan... joo... jopa leffaan. Kauheita riskejä.

Jotkut ovat jopa joutuneet jakamaan vuoteen semmoiset seuraavat viiskytä vuotta, mikä on tietysti gauhea ja vältettävä kohtalo.
 
vierailija
yks käyttäjä vaan. :cautious:
Kyllä meitä on useampia. Palsta vaan ei toimi. Kun vastauksen lähettää, näyttää, ettei mitään tapahdu. Aikansa odottelun jälkeen sitten lähettää uudestaan, kun ei edes ketjua vilkaistessa näy mitään. Uudelleen tarkastuksenkaan jälkeen ei näy mitään ja taas lähettää uudestaan. Sitten monen minuutin päästä se ensimmäinen onkin ilmestynyt ja jonkin ajan päästä ne seuraavat.

TÄÄLLÄ TODELLAKIN ON VIKAA :mad::mad::mad:

Ja missään vaiheessa ei viesti näytä lähtevän, jää kirjoitusikkuna iänkaiken näkyviin. Tämä on nyt toinen lähetysyritys samaisesta kirjoitusikkunasta.
 
tsuferaffi
Ei muuten ole.

Sanohan sellaiselle joka ei polta, että tuohan kaupalla käydessäsi valkoinen Mallu. On ihme jos hän ylipäänsä muistaa.
Jos muistaa, niin mitäs sit kun se onkin loppu? Millä hän pystyis päättelemään, että mikä olis vaihtoehto?
Korjaan: elämä on helppoa, ellei siitä tee vaikeaa.

Jos mä pyytäisin esim. mun vanhempia tai Mr.Raffia ostamaan mulle tuotteen x, mutta se olisi kaupasta loppu ja toisivat tilalle tuotteen y, niin mää 1) ymmärtäisin, että joskus jutut loppuu ja sitten valitaan jotain mitä on tarjolla ja 2) olisin tyytyväinen, jos ne toisivat kuitenkin mun ruokavaliolle sopivan tuotteen, vaikka se ei olisikaan juuri se mitä alunperin pyysin.

Musta rööki ja ruoka ei oo oikein hyviä vertsilukohteita, mutta eiköhän tyhmempikin tajuais kysyä myyjältä jotain vastaavaa tuotetta, oli kyse röökiaskista tai tofunakkipaketista.
 
Mull oli joskus muinoin melkein parikymmentä plussalaista feissarissa mut sit jokin meni väärin ja noin puolet kaikista kavereistani poistui (parilla kikkauksella) ikäänkuin vahingossa.

En oo kehdannut pyydellä takaisin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä