Mä ostin jo toissaviikolla viisi kiloa. Ovat vissiin päivittämässä käytäntöä.miks muuten torilla myydään perunat jossakin ihme kapoissa?
ei luulis olevan liian vaikeaa punnita
Huomenta sullekin!miks muuten torilla myydään perunat jossakin ihme kapoissa?
ei luulis olevan liian vaikeaa punnita
huomasin ja kävin laittamassa sinne ajankohtaan sopivan tiedotteenPaaaaaaaulaaa! Mä tein meille ihan oman ketjun. Saadaan paljon lisää mielipiteitä kun siihen uskaltavat tulla nekin jotka eivät "the ketjuun" ilkeä tulla.
Mä tein sulle lisäkysymyksiä.huomasin ja kävin laittamassa sinne ajankohtaan sopivan tiedotteen
Mukavaa torihumua sinne ! Nauttikaa ja tehkää herkkuhankintoja!Kuopus heräsi. torille siis.
Kivaa amupäivää kaikille!
HuomentapäivääPäivää
On, meinasin just hihkuttaa täällä.Hu
Huomentapäivää
...jokos on orastavaa reissukuumetta havaittavissa? Etkös sä kohta siirry kauniisiin maisemiin ?
Iiiiikkkkk, oi vitsit miten ihanaa !!! On sulla kyllä reissaaminen mutta perillepääsy kruunaa kyllä matkanteon. Mihin aikaan oot muuten perillä?On, meinasin just hihkuttaa täällä.
Illalla lähden.
onko teitä isokin retkue?On, meinasin just hihkuttaa täällä.
Illalla lähden.
Huomen aamulla perillä. Mä pidän matkustamisesta että ei haittaa pitkä matka. Kerran menin vielä kauemmas. KiittiIiiiikkkkk, oi vitsit miten ihanaa !!! On sulla kyllä reissaaminen mutta perillepääsy kruunaa kyllä matkanteon. Mihin aikaan oot muuten perillä?
Ja voiiihh...."nauti"- toivotus tuntuu äärimmäisen pliisulta...ota kaikki reissusta irti !
Minä ja kaveri vaan.onko teitä isokin retkue?
Hei, huomenta minultakin, kaikille!Hu
Huomentapäivää
...jokos on orastavaa reissukuumetta havaittavissa? Etkös sä kohta siirry kauniisiin maisemiin ?
joku vanha hoito?Minä ja kaveri vaan.