Boobabe
Joo. Tarjoutui tilaisuus lähteä mukaan. Viimeks kun olin samalla suunnalla niin tykkäsin olla siellä.joku vanha hoito?
Joo. Tarjoutui tilaisuus lähteä mukaan. Viimeks kun olin samalla suunnalla niin tykkäsin olla siellä.joku vanha hoito?
Hyviä unia.nukkumaan. päivänjatkoja kaikille.
Ihan huikeeta, uusi päivä uusissa maisemissa .Huomen aamulla perillä. Mä pidän matkustamisesta että ei haittaa pitkä matka. Kerran menin vielä kauemmas. Kiitti
Eli panemista tiedossaJoo. Tarjoutui tilaisuus lähteä mukaan. Viimeks kun olin samalla suunnalla niin tykkäsin olla siellä.
Kai mä sitäkin saan.
Eli panemista tiedossa
mitäpä muuta tekemistä siellä korvessa olisi...Kai mä sitäkin saan.
Kävelyä ja nauttia luonnosta. Välillä voi palstailla tai lukea kirjaa.mitäpä muuta tekemistä siellä korvessa olisi...
Muista hakea tuliaiset Korpihillan mykistävän hienosta myymälästä.Kävelyä ja nauttia luonnosta. Välillä voi palstailla tai lukea kirjaa.
Sateella on viileämpää.Pitäs siivota toisaalta huomenna sataa niin sillonkin ehtis hyvin
Suosittelen matkalukemiseksi Heikkilän Elämän paras aika- kirjaa, jos et ole lukenut. Saattaapi tulla tohtori vastaan siellä jossakin - hillamättäällä. Jos puhut lakoista, tuodaan sulle kynsilakanpoistoainetta tai maalipensseli.Sateella on viileämpää.
Nää, mulla on 2 kirjaa luettavana.Suosittelen matkalukemiseksi Heikkilän Elämän paras aika- kirjaa, jos et ole lukenut. Saattaapi tulla tohtori vastaan siellä jossakin - hillamättäällä. Jos puhut lakoista, tuodaan sulle kynsilakanpoistoainetta tai maalipensseli.
En mie sillä, vaan et jos hän siellä sattuu kohdalle, tunnet paremmin ennestään:Nää, mulla on 2 kirjaa luettavana.
Onnea mussulle.Päivää ja ihanaa lauantaita
Täällä hempeillään ja herkutellaan
Juhlitaan hääpäivää
Mie sain kalevalan anna sormuksen topaasilla hääpäivälahjaksi
Possu paistuu uunissa,uusia pottuja kaveriksi lounaaksi
Aamupala oli ihana chiavanukas mansikoilla ja pähkinöillä ja moccajuoma,kahvilla varmaan vaniljajäätelöä mansikoilla ja appelsiinibalsimicolla, saunan jälkeen makkaraa illalla sipsiä ja chilipähkinöitä ja irtokarkkeja
Siinä on herkkuja yllin kyllin.
KiittiOnnea mussulle.
Ihanaa juhlapäivää molemmille!Päivää ja ihanaa lauantaita
Täällä hempeillään ja herkutellaan
Juhlitaan hääpäivää
Mie sain kalevalan anna sormuksen topaasilla hääpäivälahjaksi
Possu paistuu uunissa,uusia pottuja kaveriksi lounaaksi
Aamupala oli ihana chiavanukas mansikoilla ja pähkinöillä ja moccajuoma,kahvilla varmaan vaniljajäätelöä mansikoilla ja appelsiinibalsimicolla, saunan jälkeen makkaraa illalla sipsiä ja chilipähkinöitä ja irtokarkkeja
Siinä on herkkuja yllin kyllin.
Kyllä se sunkin kohdalle sattuu vielä...Onnea kaisille ja miehelleen Tänne asti huokuu että teillä on rakkautta siis yleensäkin kun lukee sun juutuja niin niistä paistaa läpi miten tärkeitä ootte toisillenne.....
Ja nyt mää pillitän taas
Kiitos ja halaus,ei ollut tarkoitus itkettää sua. Tyhmä minäOnnea kaisille ja miehelleen Tänne asti huokuu että teillä on rakkautta siis yleensäkin kun lukee sun juutuja niin niistä paistaa läpi miten tärkeitä ootte toisillenne.....
Ja nyt mää pillitän taas
No hassu, ethän sä mua itketä Vaan se että oikeesti joku eli tässä tapauksessa sinä ja miehesi ootte löytäny toisenne ja ylä-ja alamäissä mennää yhdessä ja kestetään ilot ja surut...yhdessä. Sen aistii oikeasti sun kirjotuksista että teillä on just noin. Ja se on ihanaa, se on sitä rakkautta.Kiitos ja halaus,ei ollut tarkoitus itkettää sua. Tyhmä minä
Kyllä se oikea kumppani viellä löytää sut. Halauksia.