vierailija
No JOS ostat vain luomusoijaa, voi olla, mutta...:Mun mielestä on
http://luomu.fi/tietopankki/viljelymenelma-erotettavissa-soijapavuissa-glyfosaattia-kertyy-gm-soijaan/
No JOS ostat vain luomusoijaa, voi olla, mutta...:Mun mielestä on
Soijatuotteet on kyllä tosi herkullisia ja terveellisiäkin vielä. Niistä saa hyviä protskuja! Puhumattakaan sianlihasta. Pekoni
Papu se kuitenkin on - sitä asiaa ei mikään muuta!Tuossa ei muuten puhuttu soijapavuista,oikeanlainen käsittely ja riitävän pitkä keittoaika tuhoaa myrkyt.
Annahan mummu kertoo vanhoja Arnolduksen sanoja lainaten;Mun mielestä on
Itikoilla on juhla-ateria...menin sitten mokoma horhopaakkonen pitamaan parvekkeen ovea auki, kun ensinnakin sielta tulee ihana pieni kesayon kajo sisalle ja viileaa ilmaakin <3...pitaa muuten kesan aikana paasta nukkumaan vaikka telttaan ...
No mutta. Taalla on sitten tiedossa mulle kivaa hissunkissun jumppaa....perskutarallaa, taalla on itikka. Tai pari.....kymmenta.
Etta morjens vaan, taitaa olla yopala katettuna....
Ala yhtaan naura siella*totisena*...eika kun mua hihityttaa taalla itteanikin ...ipanat saavat kylla olla rauhassa edelleenkin, ma en tajuu - heissakaan ei yhen yhta pattia, mutta ma...no joo.Itikoilla on juhla-ateria
Itikat rrrakastaa sinua siksi keskittyy sun ympärillä pyörimiseen ja maistelemiseen.Ala yhtaan naura siella*totisena*...eika kun mua hihityttaa taalla itteanikin ...ipanat saavat kylla olla rauhassa edelleenkin, ma en tajuu - heissakaan ei yhen yhta pattia, mutta ma...no joo.
Nyt pitas vissiin sangyn ylla olla viriteltyna semmoinen utuisensumuinen harsoverhotsydeemi...johon varmasti sitten oisin jossain vaiheessa ite ihan solmuun kieputettuna
No ei kylla tarttis yhdenkaan eika ollenkaan ...ma oon kuulema oivallista seuraa jossain ulkoilmatapahtumassa, kun toiset ei tarvii mitaan myrkkyja, riittaa etta ma saavun paikalleItikat rrrakastaa sinua siksi keskittyy sun ympärillä pyörimiseen ja maistelemiseen.
Jees, hyyveli yyteleita sullekin KaisHyvää yötä Freezecat,aika on laittaa mun silmut kiinni. Toivottavasti saat nukuttua itikoista huolimatta
Hyvää yötä kaikille!Early July Morning
Meidän Rondo- rypäleellä oli jo raakileterttu
Jos siis joku haluaa hankkia aikaisin hedelmän tekevän viinirypäleen, on se ainakin Rondo. Viidestä eri lajikkeesta se, mutta voihan silti muut eri paikassa olla aikaisempiakin. Kellarissahan ne ovat talven olleet... Mut onhan tämä kesä muutenkin poikkeuksellinen
Eikai sille nyt enää voi vaihtaa ruukkua... Ihmeellistä kuitenkin, kun mun luulossa oli et vasta neljäntenä vuonna tekis rypäleitä
Huomenta!Puuskatuulia ulkona, ei ole itikoita
Ihana kesäilta onkin
miks muuten torilla myydään perunat jossakin ihme kapoissa?Huomenta!
Kahvia pannullinen ja sit vois harkita piipahtamista torilla.
Niin, katso tuolta - kuka sen sieltä on jättänyt pois? Mammuttimoka, eikö?Tuossa ei muuten puhuttu soijapavuista,oikeanlainen käsittely ja riitävän pitkä keittoaika tuhoaa myrkyt.