hyvä ajatus, saattas tehdä eetvarttiaTuut ku laitat ittes tulemaan
hyvä ajatus, saattas tehdä eetvarttiaTuut ku laitat ittes tulemaan
Selitinkin toisaalla, et ei onnstunut linkitys mitenkään ja siksi laitoin sen tekstin mitä tarkoitin katsomaan Uusi-Suomi-lehden sivuilla. No, ei asia minulle kuulu, mutta olen töllötellyt ja odotellut samalla mäkäräisten katoamista, et taas pääsen tuonne puutarhaan nyhtämään rikkaruohojamää en lue kenenkään kirjottamia sivun mittasia jorinoita
ettei vaan ollu vähän muuta jukurttia?Ruiskahti perhana ... mekolle ja varpaille nimittäin soijajigurttia
Eiiii kyl se oli ihan soijajugurttia muistutti kyllä jotain valkosta,mut tuoksu ja maku oli jugurtin.ettei vaan ollu vähän muuta jukurttia?
Hyvät yöt sinne.Nyt sai toi urakka riittää tälle päivää, kohan siinä 6-7h menikin jo. Pitäsköhän haukata jotain ja mennä sitten nukkumaa kun ei töllöstäkään mitään tule. Huomenna jos kierrätyskeskus auki niin laahaan autollisen tavaraa sinne.
http://www.prweb.com/releases/2012/8/prweb9767867.htmJaa,pitää kai yrittää olla lukematta/ kahtomatta niitä aina ei jaksa niitä
Soijatuotteet on kyllä hyviä, possukin maistuu sillöin tällöin,mut ei pekoni,liian rasvasta mulle.Soijatuotteet on kyllä tosi herkullisia ja terveellisiäkin vielä. Niistä saa hyviä protskuja! Puhumattakaan sianlihasta. Pekoni
En mää vielä mennyHyvät yöt sinne.
Mie ajattelin toivottaa jo etukäteenEn mää vielä menny
Pekoni on just ihanaa kun se tirisee rasvassa!Soijatuotteet on kyllä hyviä, possukin maistuu sillöin tällöin,mut ei pekoni,liian rasvasta mulle.
Mä en enää voi sietää rasvasia ruokia,tulee ällö olo kun ees haistan.Pekoni on just ihanaa kun se tirisee rasvassa!
Silläkin uhalla että kuulostan tolta vieras sekopäältä niin soija on ok vain fermentoitunaSoijatuotteet on kyllä tosi herkullisia ja terveellisiäkin vielä. Niistä saa hyviä protskuja! Puhumattakaan sianlihasta. Pekoni
Eiköhän muutkin soijatuotteet kohtuulisesti käytettynä ole ok. Joo onha niitä paljon juttuja soijasta sekä puolesta että vastaan.Silläkin uhalla että kuulostan tolta vieras sekopäältä niin soija on ok vain fermentoituna
Kyllähän ne lukee eviran sivuilla, mut se on vaan yks asia, kaikista pavuistaSilläkin uhalla että kuulostan tolta vieras sekopäältä niin soija on ok vain fermentoituna
Ei oleEiköhän muutkin soijatuotteet kohtuulisesti käytettynä ole ok. Joo onha niitä paljon juttuja soijasta sekä puolesta että vastaan.
Tuossa ei muuten puhuttu soijapavuista,oikeanlainen käsittely ja riitävän pitkä keittoaika tuhoaa myrkyt.Kyllähän ne lukee eviran sivuilla, mut se on vaan yks asia, kaikista pavuista
https://www.evira.fi/elintarvikkeet/tietoa-elintarvikkeista/elintarvikevaarat/elintarvikkeiden-luontaiset-myrkyt/papujen-lektiini/
Mun mielestä onEi ole