Noinhan se menee, mutta kerran olen käynyt Mäntsälässä tanssimassa, joten en ole sama tyyppi ollenkaan
Muistelen, että se aurinko oli toisella puolella ja sähkölinja auton toisella puolella, me siis siinä välissä. En tiedä, miten sellainen jysäri vois tulla, mut onhan siitä vuosia aikaa. Jotkut tektit kopioin omilta sivuiltani ja siksi niissä on niitä linkkejä. Sori, kun sekoittavat asiaa
Mut laitanpa saman tännekin, minkä
just laitoin Echolle, kun näyttää hänkin sekoittaneen minut johonkin muuhun tyyppiin. Silläkään ei ole mitään tekemistä tämä asian kans, ainoastaan ajallisesti sama
Aijoo, kurkumaa pääkipuun, jos sellainen tulee, mut siihen aikaan en vielä tiennyt siitä mitään. Niin se aika rientää. Varmaan 10 vuotta olin maistamatta yhtään olutta, kun silloin en tiennyt, miksi se ei sovi mulle. No ei sovikaan, jos se on tehty maissista, kirkastettu karrageenilla ja käymiseen on käytetty maltodekstriiniä tai glukoosifruktoosisiirappia (sekin maissista) tai lisätty askorbiinihappoa (koisamyrkkymaissista tehty) - siitä tulee kamalan kipeäksi, kun se närästää. En tiedä, miten teillä muila, mutta tosiaan aika mittaa meitä...!