eli asuntoauton tai -vaunun voi laittaa yöksi sähkölinjan viereen ilman pelkoa helvetillisestä jysäristäeiku se aurinko nousi just silloin ja piti tosiaan lähtee liikkeelle. Varjopaikoista onkin kesäisin pulaa, mutta ei talvella
eli asuntoauton tai -vaunun voi laittaa yöksi sähkölinjan viereen ilman pelkoa helvetillisestä jysäristäeiku se aurinko nousi just silloin ja piti tosiaan lähtee liikkeelle. Varjopaikoista onkin kesäisin pulaa, mutta ei talvella
no en tiedä, miksi siin ohjeessa niin on, mut kannattaa katsoa. Meillä on lämmitys, mikä ei tarvi roikkaa reissussa ollenkaan. Pitääpä kirjata ylös, jos ilmenee mokomaa. Mut ei päänsärky tule ilman syytä. Onhan monet tosiaan roikassa pitkiäkin aikoja kausipaikoilla. Roikkahan sitä reissaamista raoittaakin, kun täytyy latailla akkuja, kun ei ole sitä aurinkokennoa vielä - ei tosin sekään toimi varjopaikalla, mut ajon aikana latautuu kaikki kuitenkineli asuntoauton tai -vaunun voi laittaa yöksi sähkölinjan viereen ilman pelkoa helvetillisestä jysäristä
toistan: ei sähkölinjan läheisyyteen. Olisko lie vesipumpussakin se jännite niin suuri, mut eihän sekään kokoaikaa ole päällä?eli asuntoauton tai -vaunun voi laittaa yöksi sähkölinjan viereen ilman pelkoa helvetillisestä jysäristä
Voi paula...no en tiedä, miksi siin ohjeessa
...
, joten tyrkkäsin samaan syssyyn tämänkin, ettei unohdu
tuskin siitä kalutuksestakaan haittaa olisiRastin paikkaa tyrkkääpukkaa*peukuttaa ja hihkuu*!!!!
..valkosipuli..valkosipuli!...valkosipuli..valkosipuli!(hoilotus on mahdollista sillä surullisen kuuluisalla rallatuksella missä valkosipulin paikalla on ollut mm. Tommi Mäkinen, Ville Nieminen, Mika Myllylä...)
Ja aurinkoa näkyy! Aika hieno päivä- aamulla vesisadetta niskaan ja nyt sun is shining and I'm feeling fine
...ja todellakin olen nyt liian pirtsakan pomppivaisella tuulella, töissäkin sanottiin että mut pitäs kunnolla kaluttaa *nolopolo*....eiiii, kun kalauttaa
tuskin siitä kalutuksestakaan haittaa olisi
aina kannattaa koettaa
...sitänytiiä....
Tyynyliinan sisään ?Ei oo pesupussia
...sano mummo kun fillaroidessa putkelle tipahti.....aina kannattaa koettaa
Taidan hakee huomenna kaupasta kun ei täällä näy olevan ollenkaan. Saa sit jäädä tänne. Kyllä ne pyykit kärsii odottaa.Tyynyliinan sisään ?
...mille puheelle teillä kahdella jäi silloin aikanaan, kun lähdit, että kenenkä omistusta ovat taloon jäävät tavarat?Missähän vaiheessa ennen rakkaasta ex- rouvakullastani on tullut tommoinen?
Ero taisi olla oikea ratkaisu, koska en mä jaksaisikaan olla naisen kanssa jonka kanssa asioista ei pysty edes keskustelemaan.
Laitoin siis viestin jossa sanoin, että olet näköjään myymässä kototönöä joten tarttis varmaan sopia, että millä aikataululla tulen hakemaan tavaroitani pois.
Vastaus oli: "Mitä sä oikein haluat?"
Muuttaessani kun otin sängyn, pöydän ja neljä tuolia ja jokusen syömävälineen. Tönölle jäi läjäpäin tavaraa joka on "minun" ja "meidän" joka on peräisin vaikkapa äitini lapsuudenkodista.
Kyllä ny mua vaan sattuu kiinnostamaan mihin ne päätyvät. Löytyykö paikkaa/käyttöä kahden kotoa muuttaneen kämpiltä, mitä hän aikoo muuttonsä yhteydessä laittaa kirppikselle/kaatopaikalle.
Koska muuttaa mihin tahansa niin hän muuttaa paikkaan jossa varastotilaa on vähemmän.
Vai luuleeko hän, että TexWillerkokoelmani on muuttunut hänen omaisuudekseen (sekin jäi sinne, koska tönöön jäi kaksi teini- ikäistä poikaa ja miks ei tyttökin voisi lukea Texejä)
Ikäänkuin olosuhteiden radikaali muuttuminen ei kuuluisi mulle lainkaan.
Ositussopimuksen kun tein, niin laitoin siihen, että irtaimiston jaosta on sovittu suullisesti. Mut eipä me nyt mitään olla sovittu, kun ei poismuuttoni jälkeen just olla juteltu....mille puheelle teillä kahdella jäi silloin aikanaan, kun lähdit, että kenenkä omistusta ovat taloon jäävät tavarat?
Joka tapauksessa, hengitäpä useamman kerran kunnolla syvään ennen kuin ryhdyt laittamaan palautepostia . Ihan rauhassa voit siihen laittaa, että haluat saada itsellesi tärkeät tavarat sieltä nyt pois, mitkä ovat... Siellä voi olla ilmassa myynti- ja muuttostressiä, joten...yritä sä olla neutraalin asiallisena .
Onnistuu kyllä jos haluat
- tiesin että oot..Ositussopimuksen kun tein, niin laitoin siihen, että irtaimiston jaosta on sovittu suullisesti. Mut eipä me nyt mitään olla sovittu, kun ei poismuuttoni jälkeen just olla juteltu.
Ja juu, mä olen ihan rauhallinen ja asiallinen.
Ei mene ihan noin.Ak marssii tönön pihalle ja hakee kamansa pois, eikai siinä muuta tarvi sopia jos toinen suhtautuu tolla tavalla. Muuten voi käydä niin että ex rouva menee ja myy kaikki pois tai sytyttää pihalle nuotion....