The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
eli asuntoauton tai -vaunun voi laittaa yöksi sähkölinjan viereen ilman pelkoa helvetillisestä jysäristä
no en tiedä, miksi siin ohjeessa niin on, mut kannattaa katsoa. Meillä on lämmitys, mikä ei tarvi roikkaa reissussa ollenkaan. Pitääpä kirjata ylös, jos ilmenee mokomaa. Mut ei päänsärky tule ilman syytä. Onhan monet tosiaan roikassa pitkiäkin aikoja kausipaikoilla. Roikkahan sitä reissaamista raoittaakin, kun täytyy latailla akkuja, kun ei ole sitä aurinkokennoa vielä - ei tosin sekään toimi varjopaikalla, mut ajon aikana latautuu kaikki kuitenkin:)
Ei siis voimalinjojen alle tai völittömään läheisyyteen siksi, että ohjekirja niin sanoo. Helppohan tuo, kun noudattaa oheita eikä tee mitään omia viritelmiä:barefoot:
Muuan myyjä sanoi kerran, ettei ihmiset lue ohjekirjoja, et olisin eka, joka sanoo lukeneen sen... Kyseessä oli vain puhelin --- Eihän sellainen ole mahdollista:giggle:
Toisaalta, onhan sekin mahdollista, että murtautumisia tapahtuu paljon siksi, että niistä usein löytyisi lääkkeitä ja alkoholia... Siis ei sais yleistää, mut meiltä rosvo vei kerran mausteet, ihan tavallisia yrttejä hienosti purkeissa ja kaikki luomua. Ihmeteltiin kauheasti, miksi ei vieny kaikkea. Huumehörhöksi osoittautui sen jälkeen, kun saatiin dna-näyte veritipasta, minkä oli jättänyt ohjaamoon: oli vienyt lämmittimen kellon. Tuo kaikki tosin sattui kotipihalla. Niihin ei pidä mennä väliin, vaan soittaa poliisi. Siis paljon sattuu niitä, sanoivat, mut käyttävät niitä kattoluukkuja. Aiemmin oli puhetta niistä, joten tyrkkäsin samaan syssyyn tämänkin, ettei unohdu:confused:
 
vierailija
eli asuntoauton tai -vaunun voi laittaa yöksi sähkölinjan viereen ilman pelkoa helvetillisestä jysäristä
toistan: ei sähkölinjan läheisyyteen. Olisko lie vesipumpussakin se jännite niin suuri, mut eihän sekään kokoaikaa ole päällä?
Tavallinen kompassi ainakin näyttää siellä mitäsattuu, siis väärin:confused:
Suunnat on katsottava auringosta, kun hakee varjopaikkaa - siis mistä se aamulla paistaa. Eikä se nouse, vaikka siltä näyttäisikin, kun se aurinko on aina paikallaan:cool:
 
no en tiedä, miksi siin ohjeessa
...
, joten tyrkkäsin samaan syssyyn tämänkin, ettei unohdu:confused:
Voi paula...

Jos mä laitan nyt viestin, että laitoin kahvit tippumaan ja menin kirjan kanssa parvekkelle. Jos ketä kiinnostaa niin kirja on tänään löytämäni Helsingin olympialaiset 1952.

Jos sinä laitat saman viestin, niin sinä laitoit tippumaan luomukahvin, jossa ei ole parkkihappoa (kemiallinen kaava) (8x linkkiä parkkihappoon) ja kertomus siitä kuinka parkkihappo aiheuttaa isovarpaan kivistystä, ainakin maarit- tädilläsi, joka muuten asuu mäntsälässä missä on hirveesti radonia (kemiallinen merkki) (8x linkki radoniin), mut radoniakin vaarallisempaa on kärpässienen (tieteellinen nimi) (8x linkki kärpässieniin) syöminen...

Lauluntekijätkin noudattavat semmoista nyrkkisääntöä, että kaikkia maailman asioita ei tartte ahtaa yhteen lauluun vaan niitä lauluja voi tehdä useammankin!
 
..pompi pompi kuralätäkössä,
kumisaappaat kurahousut sadetakki
päällä...:D

Mulla oli kiva päivä ja se tuntuu toistaiseksi jatkuvan:), mites sulla?

Suunnittelen kauppaan menemistä, lappua kirjoitan - ihan turha tuo on kun lapun ohi menee jatkuvasti :D- ja @päätön, valkosipulit ovat listassa ekana:)! Jotain saumaa siis :D...
 
Yinksu
Päiv-vää!

Monenlaista tunnetta taas mahtunu tähän päivään...jotenki kurja nähä ihmisiä jotka ollu sinkkuina sillon kun iteki oli ja nyt ne pyörii tuolla pariutuneena ja mahat pystyssä....no ei ne miehet mut joo.

Kastelin ulkokukat ja kattelin et jos löytäis jostain jotain leikkurin tapasta niin vois mennä pihalle jotain puuhamaa kun täs huushollissa ei juuri tota pihaa hoidella muutakun nurmikon ja pensasaidan leikkaamista.Vähän sellanen luonnon rehottama puutarha:D Ja käytän surutta hyväkseni sitä että toisten laskuun käytän vettä ja sähköä. Pesukone pyörii ja pyörii seuraavat päivät myös kun pesen lakana ym isoa pyykkiä kun täällä ne saa ulos kuivumaan ja tietysti enemmän kerrallaan.
 
Rastin paikkaa tyrkkääpukkaa*peukuttaa ja hihkuu*!!!!

..valkosipuli..valkosipuli!...valkosipuli..valkosipuli!(hoilotus on mahdollista sillä surullisen kuuluisalla rallatuksella missä valkosipulin paikalla on ollut mm. Tommi Mäkinen, Ville Nieminen, Mika Myllylä...:D)

Ja aurinkoa näkyy:)! Aika hieno päivä- aamulla vesisadetta niskaan ja nyt sun is shining and I'm feeling fine :)


...ja todellakin olen nyt liian pirtsakan pomppivaisella tuulella, töissäkin sanottiin että mut pitäs kunnolla kaluttaa *nolopolo*....eiiii, kun kalauttaa :D
 
Rastin paikkaa tyrkkääpukkaa*peukuttaa ja hihkuu*!!!!

..valkosipuli..valkosipuli!...valkosipuli..valkosipuli!(hoilotus on mahdollista sillä surullisen kuuluisalla rallatuksella missä valkosipulin paikalla on ollut mm. Tommi Mäkinen, Ville Nieminen, Mika Myllylä...:D)

Ja aurinkoa näkyy:)! Aika hieno päivä- aamulla vesisadetta niskaan ja nyt sun is shining and I'm feeling fine :)


...ja todellakin olen nyt liian pirtsakan pomppivaisella tuulella, töissäkin sanottiin että mut pitäs kunnolla kaluttaa *nolopolo*....eiiii, kun kalauttaa :D
tuskin siitä kalutuksestakaan haittaa olisi
 
Missähän vaiheessa ennen rakkaasta ex- rouvakullastani on tullut tommoinen?
Ero taisi olla oikea ratkaisu, koska en mä jaksaisikaan olla naisen kanssa jonka kanssa asioista ei pysty edes keskustelemaan.

Laitoin siis viestin jossa sanoin, että olet näköjään myymässä kototönöä joten tarttis varmaan sopia, että millä aikataululla tulen hakemaan tavaroitani pois.

Vastaus oli: "Mitä sä oikein haluat?"

Muuttaessani kun otin sängyn, pöydän ja neljä tuolia ja jokusen syömävälineen. Tönölle jäi läjäpäin tavaraa joka on "minun" ja "meidän" joka on peräisin vaikkapa äitini lapsuudenkodista.
Kyllä ny mua vaan sattuu kiinnostamaan mihin ne päätyvät. Löytyykö paikkaa/käyttöä kahden kotoa muuttaneen kämpiltä, mitä hän aikoo muuttonsä yhteydessä laittaa kirppikselle/kaatopaikalle.
Koska muuttaa mihin tahansa niin hän muuttaa paikkaan jossa varastotilaa on vähemmän.
Vai luuleeko hän, että TexWillerkokoelmani on muuttunut hänen omaisuudekseen (sekin jäi sinne, koska tönöön jäi kaksi teini- ikäistä poikaa ja miks ei tyttökin voisi lukea Texejä)

Ikäänkuin olosuhteiden radikaali muuttuminen ei kuuluisi mulle lainkaan.
 
Yinksu
Ak marssii tönön pihalle ja hakee kamansa pois, eikai siinä muuta tarvi sopia jos toinen suhtautuu tolla tavalla. Muuten voi käydä niin että ex rouva menee ja myy kaikki pois tai sytyttää pihalle nuotion....
 
Missähän vaiheessa ennen rakkaasta ex- rouvakullastani on tullut tommoinen?
Ero taisi olla oikea ratkaisu, koska en mä jaksaisikaan olla naisen kanssa jonka kanssa asioista ei pysty edes keskustelemaan.

Laitoin siis viestin jossa sanoin, että olet näköjään myymässä kototönöä joten tarttis varmaan sopia, että millä aikataululla tulen hakemaan tavaroitani pois.

Vastaus oli: "Mitä sä oikein haluat?"

Muuttaessani kun otin sängyn, pöydän ja neljä tuolia ja jokusen syömävälineen. Tönölle jäi läjäpäin tavaraa joka on "minun" ja "meidän" joka on peräisin vaikkapa äitini lapsuudenkodista.
Kyllä ny mua vaan sattuu kiinnostamaan mihin ne päätyvät. Löytyykö paikkaa/käyttöä kahden kotoa muuttaneen kämpiltä, mitä hän aikoo muuttonsä yhteydessä laittaa kirppikselle/kaatopaikalle.
Koska muuttaa mihin tahansa niin hän muuttaa paikkaan jossa varastotilaa on vähemmän.
Vai luuleeko hän, että TexWillerkokoelmani on muuttunut hänen omaisuudekseen (sekin jäi sinne, koska tönöön jäi kaksi teini- ikäistä poikaa ja miks ei tyttökin voisi lukea Texejä)

Ikäänkuin olosuhteiden radikaali muuttuminen ei kuuluisi mulle lainkaan.
...mille puheelle teillä kahdella jäi silloin aikanaan, kun lähdit, että kenenkä omistusta ovat taloon jäävät tavarat?

Joka tapauksessa, hengitäpä useamman kerran kunnolla syvään ennen kuin ryhdyt laittamaan palautepostia :). Ihan rauhassa voit siihen laittaa, että haluat saada itsellesi tärkeät tavarat sieltä nyt pois, mitkä ovat... Siellä voi olla ilmassa myynti- ja muuttostressiä, joten...yritä sä olla neutraalin asiallisena :).

Onnistuu kyllä jos haluat :)
 
...mille puheelle teillä kahdella jäi silloin aikanaan, kun lähdit, että kenenkä omistusta ovat taloon jäävät tavarat?

Joka tapauksessa, hengitäpä useamman kerran kunnolla syvään ennen kuin ryhdyt laittamaan palautepostia :). Ihan rauhassa voit siihen laittaa, että haluat saada itsellesi tärkeät tavarat sieltä nyt pois, mitkä ovat... Siellä voi olla ilmassa myynti- ja muuttostressiä, joten...yritä sä olla neutraalin asiallisena :).

Onnistuu kyllä jos haluat :)
Ositussopimuksen kun tein, niin laitoin siihen, että irtaimiston jaosta on sovittu suullisesti. Mut eipä me nyt mitään olla sovittu, kun ei poismuuttoni jälkeen just olla juteltu.

Ja juu, mä olen ihan rauhallinen ja asiallinen.
 
Ositussopimuksen kun tein, niin laitoin siihen, että irtaimiston jaosta on sovittu suullisesti. Mut eipä me nyt mitään olla sovittu, kun ei poismuuttoni jälkeen just olla juteltu.

Ja juu, mä olen ihan rauhallinen ja asiallinen.
:) - tiesin että oot..

No, sitten otat yhteyksiä uudemman kerran ja kysyt, milloin saat tulla siellä käymään ja omasi poisottamaan. Samalla voi mainita mm. niitä tavaroita jotka ainakin haluat.

Asiat järjestyvät, usko pois :)
 
Ak marssii tönön pihalle ja hakee kamansa pois, eikai siinä muuta tarvi sopia jos toinen suhtautuu tolla tavalla. Muuten voi käydä niin että ex rouva menee ja myy kaikki pois tai sytyttää pihalle nuotion....
Ei mene ihan noin.
Ihan esimerkiksi vaikka äitini lapsuudenkodista kotoisin oleva keittiön kulmakaappi joka saatiin joskus 90- luvun alussa. Jonka mä sit entisöin. Mä en sitä (nyt) tartte, koska mulla ei ole keittiötä eikä kulmaa. Jos se löytää uuden kodin jomman kumman kotoa muuttaneen lapseni kämpiltä niin hyvä.
Mut jos ei löydä, niin onko exrouvaseni tulevassa kämpässä sille sopivaa nurkkausta, sopiiko aikomaansa sisustukseen, vai aikooko vaan polttaa roviolla koska se muistuttaa minusta.

Ja kun tuolla on neljännesvuosisadan kamat, niin mulla ei ole mitään mahdollisuutta muistaa mikä olis ehdottomasti semmoinen tavara jonka kohtalosta olisin kiinnostunut. Pitäis ikäänkuin pystyä kattelemaan ja sopimaan.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä