The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Yinksu
Huonot otat pois. Mites...onko liiaksi kasteltu? Ja onko tiputellut runsaasti niitä hyviä? Pelakuusta kyllä aina tahtoo sitä sotkua tulla mutta...yleisesti pitäs olla helppohoitoinen :)
Tänää kastelin kun olivat kuivia, sateella ne nostetaan aina katoksen alle niin ei ole nyt luonnon vettäkään saanu.Aika läjä maassa oli hyviä kukkia ja kun nostelin niitä paikalleensa niin tippu lisää.Kiva jos saan tapettua kaikki kukkaset...
 
Tänää kastelin kun olivat kuivia, sateella ne nostetaan aina katoksen alle niin ei ole nyt luonnon vettäkään saanu.Aika läjä maassa oli hyviä kukkia ja kun nostelin niitä paikalleensa niin tippu lisää.Kiva jos saan tapettua kaikki kukkaset...
Aaa..eli liian kuivia ovat. Anna olla omalla paikallansa, niin saavat ainakin taivaalta vettä :). Tasaisesti kun muistaa kastella, niin hyvä tulee.
 
vierailija
Voi paula...

Jos mä laitan nyt viestin, että laitoin kahvit tippumaan ja menin kirjan kanssa parvekkelle. Jos ketä kiinnostaa niin kirja on tänään löytämäni Helsingin olympialaiset 1952.

Jos sinä laitat saman viestin, niin sinä laitoit tippumaan luomukahvin, jossa ei ole parkkihappoa (kemiallinen kaava) (8x linkkiä parkkihappoon) ja kertomus siitä kuinka parkkihappo aiheuttaa isovarpaan kivistystä, ainakin maarit- tädilläsi, joka muuten asuu mäntsälässä missä on hirveesti radonia (kemiallinen merkki) (8x linkki radoniin), mut radoniakin vaarallisempaa on kärpässienen (tieteellinen nimi) (8x linkki kärpässieniin) syöminen...

Lauluntekijätkin noudattavat semmoista nyrkkisääntöä, että kaikkia maailman asioita ei tartte ahtaa yhteen lauluun vaan niitä lauluja voi tehdä useammankin
!
Noinhan se menee, mutta kerran olen käynyt Mäntsälässä tanssimassa, joten en ole sama tyyppi ollenkaan:)
Muistelen, että se aurinko oli toisella puolella ja sähkölinja auton toisella puolella, me siis siinä välissä. En tiedä, miten sellainen jysäri vois tulla, mut onhan siitä vuosia aikaa. Jotkut tektit kopioin omilta sivuiltani ja siksi niissä on niitä linkkejä. Sori, kun sekoittavat asiaa:)
Mut laitanpa saman tännekin, minkä just laitoin Echolle, kun näyttää hänkin sekoittaneen minut johonkin muuhun tyyppiin. Silläkään ei ole mitään tekemistä tämä asian kans, ainoastaan ajallisesti sama:)
Aijoo, kurkumaa pääkipuun, jos sellainen tulee, mut siihen aikaan en vielä tiennyt siitä mitään. Niin se aika rientää. Varmaan 10 vuotta olin maistamatta yhtään olutta, kun silloin en tiennyt, miksi se ei sovi mulle. No ei sovikaan, jos se on tehty maissista, kirkastettu karrageenilla ja käymiseen on käytetty maltodekstriiniä tai glukoosifruktoosisiirappia (sekin maissista) tai lisätty askorbiinihappoa (koisamyrkkymaissista tehty) - siitä tulee kamalan kipeäksi, kun se närästää. En tiedä, miten teillä muila, mutta tosiaan aika mittaa meitä...!
 
Ilta- auringon hetki <3...

Laitoin riemua ja yllarikilleria eteenpain (aakkoset taas mita ovat, joten..) ja tulipa nahtya iloisia kasvojakin tuolla reissulla. Ja voi vitsit - oikeesti, se etta joku, ihan kuka vaan, tulee sua vastaan ja hymyilee, niin...se on OIKEESTI aivan mahtavaa :)! Ilo tarttuu :)...

Taa on muuten pakko laittaa :), huikee viisu! Ja tosi siistii ois paasta hopisemaan laulajan kanssa, on kylla semmoinen paketti koko mies, etta! Lahjakas ja kuitenkin niin hienon tavallinen ihminen. Ja M. Monroe myos, todella huikee persoonallisuus :)!

Hei, tassa viisu sulle minulta :)

 
Yinksu
Pitäs tehä yks homma mutta se on niin vastenmielistä että ei millään jaksais. En mä tänää rupee mut joku päivä pitäs kun se nyt annettiin tehtäväks. Siinä vaan menee useempi tunti tai jopa useempi päivä.Tollaset pakko jutut on aina kauheen tylsiä.
 
Pitäs tehä yks homma mutta se on niin vastenmielistä että ei millään jaksais. En mä tänää rupee mut joku päivä pitäs kun se nyt annettiin tehtäväks. Siinä vaan menee useempi tunti tai jopa useempi päivä.Tollaset pakko jutut on aina kauheen tylsiä.
mieti miltä tuntuu olla ukkomies jolle tommosia pakkojobeja tulee tämän tästä

tää sitä ja tee tätä...
 
vierailija
Noinhan se menee, mutta kerran olen käynyt Mäntsälässä tanssimassa, joten en ole sama tyyppi ollenkaan:)
Muistelen, että se aurinko oli toisella puolella ja sähkölinja auton toisella puolella, me siis siinä välissä. En tiedä, miten sellainen jysäri vois tulla, mut onhan siitä vuosia aikaa. Jotkut tektit kopioin omilta sivuiltani ja siksi niissä on niitä linkkejä. Sori, kun sekoittavat asiaa:)
Mut laitanpa saman tännekin, minkä just laitoin Echolle, kun näyttää hänkin sekoittaneen minut johonkin muuhun tyyppiin. Silläkään ei ole mitään tekemistä tämä asian kans, ainoastaan ajallisesti sama:)
Aijoo, kurkumaa pääkipuun, jos sellainen tulee, mut siihen aikaan en vielä tiennyt siitä mitään. Niin se aika rientää. Varmaan 10 vuotta olin maistamatta yhtään olutta, kun silloin en tiennyt, miksi se ei sovi mulle. No ei sovikaan, jos se on tehty maissista, kirkastettu karrageenilla ja käymiseen on käytetty maltodekstriiniä tai glukoosifruktoosisiirappia (sekin maissista) tai lisätty askorbiinihappoa (koisamyrkkymaissista tehty) - siitä tulee kamalan kipeäksi, kun se närästää. En tiedä, miten teillä muila, mutta tosiaan aika mittaa meitä...!
toi maissi!!! onkohan maissi se mikä tekee minut kipeäksi? voisko olla mahdollista? tuntuu että maissia on jossain muodossa jokapuolella. Miks????
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä