The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mie rakastan ruusuja,joten jokainen voisi laittaa mun arkulle/ uurnalle yhden kauniin ruusun. :love: Värin saa jokainen päättää itse. :D

Iltaa :coffee:
Kun ystäväni kuoli, niin kukissa oli sama hänen lempiväri kuin hääkimpussakin eli oranssi. Myös kotiin lähetetyissä surunvalittelukukissa oli tämä väri.
Totta, että vainaja ei enää kukkia tarvitse. Hautajaiset onkin tärkeä siirtymäriitti jälkeenjääneille. Itselle kukkien valinta ja oikean runon löytäminen oli tärkeää.

• Tykkää
Reactions: Kais
Hupsis.
Ny varmasti tarttis asiantuntevia neuvoja siihen miten lepyteään yksi Bitchi?
Koska on varmasti viimeinen naarasotus maailmassa jonka tahtoisin suututtaa. (jos ei lasketa Kyöpeliä, Routamisua tai Famia).

Se ny vaan on semmoinen juttu, että rokki on saundia. Jos se vaatii just sen pellin tai kahdennenkymmenennen kitaran niin sit se vaatii. Se ei ole tiskaamista mis pärjää markkaa halvemmallakin tiskiharjalla ja paremmalla kuurauksella.

Mut miten lepytetään Bitch? Se olis toivottava taito.

Ja hemmetin hankalasti hankittava.

vierailija
Jaahas, omat hautajaiset? Omissa "hautajaisissani" soisin tuoksuvan napalmin ja ketään ei raadon vieressä suremassa vaan ihmiset juoksentelis parempaan turvaan.
No ei kait.
Mut ikä loppuu kesken tuollaisiin hommiin, eikökähän sielä suruvirttä veisata ja itkua tuherretaan. Tai no en tiijä, miun puolen suvun hautajaisissa on aina naurettu ja muisteltu siis niitä mukavia juttuja. Toki arkunkannossa itekki muutaman suolakarpalon vieräyttänyt silmän nurkasta ukkia ja mummia kantaessani.

Hupsis.
Ny varmasti tarttis asiantuntevia neuvoja siihen miten lepyteään yksi Bitchi?
Koska on varmasti viimeinen naarasotus maailmassa jonka tahtoisin suututtaa. (jos ei lasketa Kyöpeliä, Routamisua tai Famia).

Se ny vaan on semmoinen juttu, että rokki on saundia. Jos se vaatii just sen pellin tai kahdennenkymmenennen kitaran niin sit se vaatii. Se ei ole tiskaamista mis pärjää markkaa halvemmallakin tiskiharjalla ja paremmalla kuurauksella.

Mut miten lepytetään Bitch? Se olis toivottava taito.

Ja hemmetin hankalasti hankittava.

:eek: Miksi mua tartteis lepyttää? Tyynihän minä olen kuin Saimaan pinta hellepäivän iltana.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä