Kuulostaa kivalta. Pieni (vähempi) on kaunista.Niin kai on ollu alkuperäinen idea. Sain ohjeen serkulta,että jos haluaa kukan ostaa,niin vain 1, kukat laitetaan haudalla uurnan päälle,ni ei mahdu isoa kukkalaitetta tai kimppua
Kuulostaa kivalta. Pieni (vähempi) on kaunista.Niin kai on ollu alkuperäinen idea. Sain ohjeen serkulta,että jos haluaa kukan ostaa,niin vain 1, kukat laitetaan haudalla uurnan päälle,ni ei mahdu isoa kukkalaitetta tai kimppua
Kukin tavallaanMun haudallani jos joku vuodattaa kyyneleen, niin siinä ei kummempia rehuja tartte.
havut haisee paremmalleMä haluaisin hajuherneitä, niinko hääkimppuunikin halusin. Ne ovat niiiiiiiiiiiiiiiiin hyväntuoksuisia!
Mä haluaisin hajuherneitä, niinko hääkimppuunikin halusin. Ne ovat niiiiiiiiiiiiiiiiin hyväntuoksuisia!
Onhan se hyvä tehdä asiat selviksi jo eläissään ettei toisten tarvitse pähkäillä vainajan tahtoa. Sillä välin voidaan keskittyä elämiseen rauhassa.Vitut täs mitään kuollaan
Kuolema on kuolevaisten hommaa.
ToosaTV alkaaKetkäs teistä ny kokkailee maikkarilla?
Pah, toosilleToosaTV alkaa
Hupsis.
Ny varmasti tarttis asiantuntevia neuvoja siihen miten lepyteään yksi Bitchi?
Koska on varmasti viimeinen naarasotus maailmassa jonka tahtoisin suututtaa. (jos ei lasketa Kyöpeliä, Routamisua tai Famia).
Se ny vaan on semmoinen juttu, että rokki on saundia. Jos se vaatii just sen pellin tai kahdennenkymmenennen kitaran niin sit se vaatii. Se ei ole tiskaamista mis pärjää markkaa halvemmallakin tiskiharjalla ja paremmalla kuurauksella.
Mut miten lepytetään Bitch? Se olis toivottava taito.
Ja hemmetin hankalasti hankittava.
en tiiä mutta veikkaan että ulvovat kesäöisin ja kiima-aikaan valosassakinYksi kysymys. Ulvovatko sudet päiväsaikaan?
Hautajaisethan ovat tarkoitettu eläville.Mun mummo vei puolisonsa (isoisäni) haudalle sekavärisen kimpun. Ja värssyssä luki jotain tyyliin "kiitos ylämäistä ja alamäistä jne"
Kukkien idea alunperin on kai ollut kuitenkin vain peittää hajua. Vainaja ei niistä enää nauti, ei.
Olen kerran ollut ns karjalaisissa häissä. Niissä tkettiin hämmästyttävän vähän.Mun kuoppajaisissa pitää muistella ja iloita. En pahastu jos kurikset skoolaa fresitalla.