The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä en oo osannut hoitaa asiaa. Sitä näköjään mennään kauppaan ja ostetaan jos tuntee tarvitsevansa
Kiltti mies tietty kysyy vaimoltaan ennen isompia ostopäätöksiä.
Toisaalta kiltti vaimo tekee saman jutun.

Kelpo vaimolta ei koskaan kysytä, että mihin hemmettiin hän tarvitsee lotion nr9, kynsilakkaa tai jotain muuta käsittämätöntä mitä on kylppärin kaappi pullollaan.

Tossa laulu:

Kiltti mies tietty kysyy vaimoltaan ennen isompia ostopäätöksiä.
Toisaalta kiltti vaimo tekee saman jutun.

Kelpo vaimolta ei koskaan kysytä, että mihin hemmettiin hän tarvitsee lotion nr9, kynsilakkaa tai jotain muuta käsittämätöntä mitä on kylppärin kaappi pullollaan.

Tossa laulu:

:cautious: En lähtis vertaamaan xboxia ja kynsilakkaa

Eikä siinä, ostakoon jos tykkää. Ei ny yhden pelikonsolin takia narttulassa tartte elää näkkileivällä ja hernekeitolla

Sä olet niin nuori, että et voi mitään miesleluista ymmärtääkään.
Lohdutuksesi voin kertoa, että mikään ikä ei siihen riitä.

Mutta xbox? Mitä helvettiä semmoisella tekee?
Paha mennä sanomaan. On täällä semmosia musiikkilelujakin jotka mun nähdäkseni kerää pölyä nurkassa mutta ukkokullan mielestä on vallan perkeleen tärkeitä

vierailija
Kertokaa oi suuret Ketjugurut miksi pitää perustella pitkät tovit mihin tarvitaan uusi uuni, jääkaappi tai kuivausrumpu "kun ne vanhat on ihan kelvollisia" mutta sit pitäs olla ihastuksesta soikeana kun ukkokulta piipahtaa ihan vaan katsomassa uutta kodinkoneliikettä ja tulee kotiin telkkarin ja xboxin kanssa?
boxi vaan telkkaan kiinni niin ukko viihtyy sinä pelaamassa vaikka yökaudet :)

Paha mennä sanomaan. On täällä semmosia musiikkilelujakin jotka mun nähdäkseni kerää pölyä nurkassa mutta ukkokullan mielestä on vallan perkeleen tärkeitä
No se on ymmärrettävää.

Mä ymmärrän helvetin hyvin runpalia joka maksaa silmää räpäyttämättä viissataa unelmien virvelistä tai ratsupellistä.

Vaikka ne vaimon silmissä olis pelkkiä pölynkerääjiä.

Näkyy noita punaisia ruusuja hautajaiskimppussakin olevan,mutta mielummin mä ehkä vien valkoisen ruusun.:unsure:
Toi kovasti riippuu haudattavasta ja sinun suhteestasi häneen.

Setämies oli sitä tyyppiä, että hänen haudalleen ei koskaan viedä muuta kuin punaista.
Mummo taas oli sitä tyyppiä, että "istuttakaa vaikka perunaa, mutta antakaa maata rauhassa".

Valitse siitä miten vainajaa kunnioitat.

Mun mummo vei puolisonsa (isoisäni) haudalle sekavärisen kimpun. Ja värssyssä luki jotain tyyliin "kiitos ylämäistä ja alamäistä jne"

Kukkien idea alunperin on kai ollut kuitenkin vain peittää hajua. :confused: Vainaja ei niistä enää nauti, ei.

Onks kukaan nähny prismalla uutta valion lumo proteiiniherkkua myynnissä?
Cittarissa on,mutta harvoin tulee siellä käytyä.

Mun mummo vei puolisonsa (isoisäni) haudalle sekavärisen kimpun. Ja värssyssä luki jotain tyyliin "kiitos ylämäistä ja alamäistä jne"

Kukkien idea alunperin on kai ollut kuitenkin vain peittää hajua. :confused: Vainaja ei niistä enää nauti, ei.
Niin kai on ollu alkuperäinen idea. Sain ohjeen serkulta,että jos haluaa kukan ostaa,niin vain 1, kukat laitetaan haudalla uurnan päälle,ni ei mahdu isoa kukkalaitetta tai kimppua

Toi kovasti riippuu haudattavasta ja sinun suhteestasi häneen.

Setämies oli sitä tyyppiä, että hänen haudalleen ei koskaan viedä muuta kuin punaista.
Mummo taas oli sitä tyyppiä, että "istuttakaa vaikka perunaa, mutta antakaa maata rauhassa".

Valitse siitä miten vainajaa kunnioitat.
Täti, lähiomainen eli vainan tytär toivoi yhtä kukkaa,väreistä nyt ei ollu puhetta,mutta valkoinen on ehkä sopivin väri.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä