Mä en oo osannut hoitaa asiaa. Sitä näköjään mennään kauppaan ja ostetaan jos tuntee tarvitsevansaVastaus on ööh... mies?
Ne on kummallisia otuksia jotka tykkää naisista.
Sä et vaan ole osannut perustella tarpeeksi?
Mä en oo osannut hoitaa asiaa. Sitä näköjään mennään kauppaan ja ostetaan jos tuntee tarvitsevansaVastaus on ööh... mies?
Ne on kummallisia otuksia jotka tykkää naisista.
Sä et vaan ole osannut perustella tarpeeksi?
soon juur noinMä en oo osannut hoitaa asiaa. Sitä näköjään mennään kauppaan ja ostetaan jos tuntee tarvitsevansa
Xboxia arvostelin vähän itsekin mutta se oli kuulemma halvempi kuin jotkut mun kengät.soon juur noin
ihan turha alkaa perustelemaan selviä asioita jotka näkee jo ottanahkalla
ei hajuakaan että mihin raavas miäs voi tarttea xboxiaXboxia arvostelin vähän itsekin mutta se oli kuulemma halvempi kuin jotkut mun kengät.
En mä hintaa kysellyt, omillaan ostaa mutta mihin vttuun sitä tarvitaan
Mikään noista ei oo kyllä ukkokullan tyylisiä lelujaei hajuakaan että mihin raavas miäs voi tarttea xboxia
ukkoloille sopevampia leluja olisivat mm. traktori, mönkijä, museoauto, moottoripyörä ja kivääri
Kiltti mies tietty kysyy vaimoltaan ennen isompia ostopäätöksiä.Mä en oo osannut hoitaa asiaa. Sitä näköjään mennään kauppaan ja ostetaan jos tuntee tarvitsevansa
En lähtis vertaamaan xboxia ja kynsilakkaaKiltti mies tietty kysyy vaimoltaan ennen isompia ostopäätöksiä.
Toisaalta kiltti vaimo tekee saman jutun.
Kelpo vaimolta ei koskaan kysytä, että mihin hemmettiin hän tarvitsee lotion nr9, kynsilakkaa tai jotain muuta käsittämätöntä mitä on kylppärin kaappi pullollaan.
Tossa laulu:
Sä olet niin nuori, että et voi mitään miesleluista ymmärtääkään.Mikään noista ei oo kyllä ukkokullan tyylisiä leluja
Paha mennä sanomaan. On täällä semmosia musiikkilelujakin jotka mun nähdäkseni kerää pölyä nurkassa mutta ukkokullan mielestä on vallan perkeleen tärkeitäSä olet niin nuori, että et voi mitään miesleluista ymmärtääkään.
Lohdutuksesi voin kertoa, että mikään ikä ei siihen riitä.
Mutta xbox? Mitä helvettiä semmoisella tekee?
punasia on tapana viedä vähän eläväisemmille naisille.Kohta on hautajaiset, mikä on sopiva kukan väri,valkoinen vai punainen ruusu ?
No sullehan maistuuPäivää
Appelsiinilla maustettua raakasuklaata.
boxi vaan telkkaan kiinni niin ukko viihtyy sinä pelaamassa vaikka yökaudetKertokaa oi suuret Ketjugurut miksi pitää perustella pitkät tovit mihin tarvitaan uusi uuni, jääkaappi tai kuivausrumpu "kun ne vanhat on ihan kelvollisia" mutta sit pitäs olla ihastuksesta soikeana kun ukkokulta piipahtaa ihan vaan katsomassa uutta kodinkoneliikettä ja tulee kotiin telkkarin ja xboxin kanssa?
Juu, ostin suklaapatukan.No sullehan maistuu
No se on ymmärrettävää.Paha mennä sanomaan. On täällä semmosia musiikkilelujakin jotka mun nähdäkseni kerää pölyä nurkassa mutta ukkokullan mielestä on vallan perkeleen tärkeitä
Näkyy noita punaisia ruusuja hautajaiskimppussakin olevan,mutta mielummin mä ehkä vien valkoisen ruusun.punasia on tapana viedä vähän eläväisemmille naisille.
Nam mäkin haluun. Tosin päiväkahvilla oli aino mokkasuklaajädee.Päivää
Nam mäkin haluun. Tosin päiväkahvilla oli aino mokkasuklaajädee.
Toi kovasti riippuu haudattavasta ja sinun suhteestasi häneen.Näkyy noita punaisia ruusuja hautajaiskimppussakin olevan,mutta mielummin mä ehkä vien valkoisen ruusun.
Voi niitä hautajaiskukiksikin viedä. Monissa kukkalaitteissakin on punaisia ruusuja kuten valkoisiakin ja yksittäisiä punaisiakin viedään.punasia on tapana viedä vähän eläväisemmille naisille.
Päivää
Niin kai on ollu alkuperäinen idea. Sain ohjeen serkulta,että jos haluaa kukan ostaa,niin vain 1, kukat laitetaan haudalla uurnan päälle,ni ei mahdu isoa kukkalaitetta tai kimppuaMun mummo vei puolisonsa (isoisäni) haudalle sekavärisen kimpun. Ja värssyssä luki jotain tyyliin "kiitos ylämäistä ja alamäistä jne"
Kukkien idea alunperin on kai ollut kuitenkin vain peittää hajua. Vainaja ei niistä enää nauti, ei.
Täti, lähiomainen eli vainan tytär toivoi yhtä kukkaa,väreistä nyt ei ollu puhetta,mutta valkoinen on ehkä sopivin väri.Toi kovasti riippuu haudattavasta ja sinun suhteestasi häneen.
Setämies oli sitä tyyppiä, että hänen haudalleen ei koskaan viedä muuta kuin punaista.
Mummo taas oli sitä tyyppiä, että "istuttakaa vaikka perunaa, mutta antakaa maata rauhassa".
Valitse siitä miten vainajaa kunnioitat.