Hyvä veto.
Mut ei osunut. Mun nukkumaluukkuni on pieni yksiö pienessä kerrostaloyhtiössä.
Mitä hemmettiä mä tekisin autiotuvalla kehäykkösen vieressä? Mulle sopivasta autiotuvasta on matkaa lähimpään naapuriin vähintään kymmenen kilsaa.
Hyvä veto.
eläkä unoha, ne on kaikein tärkeimmät maksaa ajallaanMäkään en oo unohtanu niitä siirtomaksuja.
Sossupummi,Hyvä veto.
Mut ei osunut. Mun nukkumaluukkuni on pieni yksiö pienessä kerrostaloyhtiössä.
Mitä hemmettiä mä tekisin autiotuvalla kehäykkösen vieressä? Mulle sopivasta autiotuvasta on matkaa lähimpään naapuriin vähintään kymmenen kilsaa.
Mitä on ainojäärelö?Päivää murut
Nätti ilma,vaikka vähän viileä.
Päiväkahvia ja ainojäärelöä
Hupsis tuli kirjoitusvirheMitä on ainojäärelö?
ValkonenKohta on hautajaiset, mikä on sopiva kukan väri,valkoinen vai punainen ruusu ?
Se on semmoinen juttu, että ollessani työelämässä mä keräsin joka vuosi valtiolle niin saatanalliset kasat semmoista rahaa joka muuten olisi jäänyt saamatta, että niistä maksetaan kaikki minun ja sinun mahdolliset sosiaaliturvat jokseenkin vuoteen 10000.Sossupummi,
Älä syytä, paheksu vainHupsis tuli kirjoitusvirhe
Syytän kännykkää siitä
Valkoinen on neutraali.Kohta on hautajaiset, mikä on sopiva kukan väri,valkoinen vai punainen ruusu ?
Paheksun syvästiÄlä syytä, paheksu vain
Ei väliäKohta on hautajaiset, mikä on sopiva kukan väri,valkoinen vai punainen ruusu ?
Mä olen aina miettinyt nuo vainajan mieltymysten mukaan. Kaverille laitoin oransseja ruusuja ja päivänkakkaroita, mummolle jotain liljojaKohta on hautajaiset, mikä on sopiva kukan väri,valkoinen vai punainen ruusu ?
Täti on kyseessä, serkku ainakin mainitsi että yksi,vaikka ruusu tai jokin muu, eli ruusu on aika hyvä valinta. Sen kummasemmin en tiiä lempikukkaa.Mä olen aina miettinyt nuo vainajan mieltymysten mukaan. Kaverille laitoin oransseja ruusuja ja päivänkakkaroita, mummolle jotain liljoja
Valkoinen sopii hautajaisiin ihan hyvinTäti on kyseessä, serkku ainakin mainitsi että yksi,vaikka ruusu tai jokin muu, eli ruusu on aika hyvä valinta. Sen kummasemmin en tiiä lempikukkaa.
En tiiä,ei oo koskaan tapahtunu meilläKertokaa oi suuret Ketjugurut miksi pitää perustella pitkät tovit mihin tarvitaan uusi uuni, jääkaappi tai kuivausrumpu "kun ne vanhat on ihan kelvollisia" mutta sit pitäs olla ihastuksesta soikeana kun ukkokulta piipahtaa ihan vaan katsomassa uutta kodinkoneliikettä ja tulee kotiin telkkarin ja xboxin kanssa?
mun mielestä nuo kaikki on ihan yhtä tarpeellisia vehkeitäKertokaa oi suuret Ketjugurut miksi pitää perustella pitkät tovit mihin tarvitaan uusi uuni, jääkaappi tai kuivausrumpu "kun ne vanhat on ihan kelvollisia" mutta sit pitäs olla ihastuksesta soikeana kun ukkokulta piipahtaa ihan vaan katsomassa uutta kodinkoneliikettä ja tulee kotiin telkkarin ja xboxin kanssa?
Vastaus on ööh... mies?Kertokaa oi suuret Ketjugurut miksi pitää perustella pitkät tovit mihin tarvitaan uusi uuni, jääkaappi tai kuivausrumpu "kun ne vanhat on ihan kelvollisia" mutta sit pitäs olla ihastuksesta soikeana kun ukkokulta piipahtaa ihan vaan katsomassa uutta kodinkoneliikettä ja tulee kotiin telkkarin ja xboxin kanssa?