The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Sossupummi,
Se on semmoinen juttu, että ollessani työelämässä mä keräsin joka vuosi valtiolle niin saatanalliset kasat semmoista rahaa joka muuten olisi jäänyt saamatta, että niistä maksetaan kaikki minun ja sinun mahdolliset sosiaaliturvat jokseenkin vuoteen 10000.

Mä kehtaan olla vaikka sosiaalipummi ihan hyvällä omallatunnolla ja suoralla selällä.

Mä saisin työpaikan yhdellä puhelinsoitolla, mutta sitä soittoa ennen mun on voitava luottaa itse itseeni. Eikä juoppo voi luottaa itseensä. Sitä ennen en vähiä korttejani polta.
Kun saan itteni kuntoon, niin sit mietitään elämä uusiksi.

Kertokaa oi suuret Ketjugurut miksi pitää perustella pitkät tovit mihin tarvitaan uusi uuni, jääkaappi tai kuivausrumpu "kun ne vanhat on ihan kelvollisia" mutta sit pitäs olla ihastuksesta soikeana kun ukkokulta piipahtaa ihan vaan katsomassa uutta kodinkoneliikettä ja tulee kotiin telkkarin ja xboxin kanssa?

Kertokaa oi suuret Ketjugurut miksi pitää perustella pitkät tovit mihin tarvitaan uusi uuni, jääkaappi tai kuivausrumpu "kun ne vanhat on ihan kelvollisia" mutta sit pitäs olla ihastuksesta soikeana kun ukkokulta piipahtaa ihan vaan katsomassa uutta kodinkoneliikettä ja tulee kotiin telkkarin ja xboxin kanssa?
En tiiä,ei oo koskaan tapahtunu meillä :eek:

mun mielestä nuo kaikki on ihan yhtä tarpeellisia vehkeitä

paitti xbox (jollei oo kakaroita)

Vastaus on ööh... mies?
Ne on kummallisia otuksia jotka tykkää naisista.

Sä et vaan ole osannut perustella tarpeeksi?

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä