The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mitä helvettiä tos kehäykkösellä tapahtuu?

Räjäyttävät kalliota siihen malliin, että homma kuulostaa pommitukselta?

Ja juu, mä ymmärrän että tommoinen homma on tehtävä siihen kellonaikaan kun liikennettä on mahdollisimman vähän.

Mutta kun istuu kaikessa rauhassa partsilla röökillä ja ykskaks alkaa paukkua ihan perkeleesti niin hyvä jos housupyykiltä säästyy.

Nonii. Räjäytykset loppuivat.
Nyt parvekeröökirauhaani häiritsevät vain pikkulinnut.
Joita mä kaikkia kestän paitti räkättirastaita.

Jos olis sallittua ja jos mulla olis Majurin ilmakivääri niin ainutkaan räksä ei eksyisi tälle tontille varastamasta tilaa muiden lintujen laululta.

Pysykööt metsässä, siellä me ei häiritä toisiamme.

tsuferaffi
Nukuin poikasen huoneessa. Heräsin kun olkkarista kuului tömähdys, sen jälkeen juoksuaskeleita ja lastenhuoneen ovi meni kiinni. Äidin epäilyvaisto heräsi ja tulin olkkariin katsomaan mitä tapahtui, luulin et jotain oli pudonnut. Mutta ei, lapsi oli tuolin avulla kiivennyt ottamaan pleikkaohjaimen kirjahyllystä ilman lupaa ja oli just alkamassa pelaamaan.
"Äiti, miten sä tiesit että mä aion pelata? Miten sä saatoit tietää sen? Mä panin oven kiinni ettet sä kuulisi kun mä pelaan." :D
Vastasin, että äidillä on supervoimia ja äiti tietää kaiken. Meni läpi, oon siis superäiti!

Nukuin poikasen huoneessa. Heräsin kun olkkarista kuului tömähdys, sen jälkeen juoksuaskeleita ja lastenhuoneen ovi meni kiinni. Äidin epäilyvaisto heräsi ja tulin olkkariin katsomaan mitä tapahtui, luulin et jotain oli pudonnut. Mutta ei, lapsi oli tuolin avulla kiivennyt ottamaan pleikkaohjaimen kirjahyllystä ilman lupaa ja oli just alkamassa pelaamaan.
"Äiti, miten sä tiesit että mä aion pelata? Miten sä saatoit tietää sen? Mä panin oven kiinni ettet sä kuulisi kun mä pelaan." :D
Vastasin, että äidillä on supervoimia ja äiti tietää kaiken. Meni läpi, oon siis superäiti!
tämän kerran vielä sulla oli supervoimia mutta varo, ne kuluu nopsaan

ei mene kauaakaan kun poikanen vie sua kuin litran mittaa

Tulipa sitten tehtyä 24kk mittainen sähkösopimus. Vaikka periaatteessa oon sitä mieltä että tuntipohjainen hinnoittelu on oikea sähkönostotapa niin kiinnitin silti hinnan seuraavaksi kahdeksi vuodeksi. On hinnat meinaan nyt niin alhaalla.

Tulipa sitten tehtyä 24kk mittainen sähkösopimus. Vaikka periaatteessa oon sitä mieltä että tuntipohjainen hinnoittelu on oikea sähkönostotapa niin kiinnitin silti hinnan seuraavaksi kahdeksi vuodeksi. On hinnat meinaan nyt niin alhaalla.
Me soitettiin sähköfirmaan notta toinen yhtiö teki tämmösen tarjouksen, miten vastaatte. Nyt on puoleen hintaan vuodeksi.

En kyllä ois vaihtanut koska siirtomaksu on semmonen ettei sen toisen firman tarjous lopulta ois niin palio halvempi ollut

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä