Juu samaa kattelin pelin jälkeen Nyt oottelen et alkaa murhadokkaritEi ollut hääppönen peli. Onneksi tuli Cheaters niin sai katsella kunnon tappelua.
Niinku mä sanoin - vastustajaa on kunnioitettava.lauantaina on suomi- ranska peli.Ei ranskan pitäis olla kovin kova vastus
käy vaikka TuruusHuomenta!
Mitähän tänään keksisi.
Niin muuten käynkin.käy vaikka Turuus
tämän kerran vielä sulla oli supervoimia mutta varo, ne kuluu nopsaanNukuin poikasen huoneessa. Heräsin kun olkkarista kuului tömähdys, sen jälkeen juoksuaskeleita ja lastenhuoneen ovi meni kiinni. Äidin epäilyvaisto heräsi ja tulin olkkariin katsomaan mitä tapahtui, luulin et jotain oli pudonnut. Mutta ei, lapsi oli tuolin avulla kiivennyt ottamaan pleikkaohjaimen kirjahyllystä ilman lupaa ja oli just alkamassa pelaamaan.
"Äiti, miten sä tiesit että mä aion pelata? Miten sä saatoit tietää sen? Mä panin oven kiinni ettet sä kuulisi kun mä pelaan."
Vastasin, että äidillä on supervoimia ja äiti tietää kaiken. Meni läpi, oon siis superäiti!
Me soitettiin sähköfirmaan notta toinen yhtiö teki tämmösen tarjouksen, miten vastaatte. Nyt on puoleen hintaan vuodeksi.Tulipa sitten tehtyä 24kk mittainen sähkösopimus. Vaikka periaatteessa oon sitä mieltä että tuntipohjainen hinnoittelu on oikea sähkönostotapa niin kiinnitin silti hinnan seuraavaksi kahdeksi vuodeksi. On hinnat meinaan nyt niin alhaalla.
eläpä nyt sekota selvää asiaa jollain siirtomaksuillaMe soitettiin sähköfirmaan notta toinen yhtiö teki tämmösen tarjouksen, miten vastaatte. Nyt on puoleen hintaan vuodeksi.
En kyllä ois vaihtanut koska siirtomaksu on semmonen ettei sen toisen firman tarjous lopulta ois niin palio halvempi ollut
Mäkään en oo unohtanu niitä siirtomaksuja.eläpä nyt sekota selvää asiaa jollain siirtomaksuilla