Eikä oo, juksaat.Vissiin siellä ojan lähistöllä?
Eikä oo, juksaat.Vissiin siellä ojan lähistöllä?
Se on raskasta; voimaaKyllä mä tiedän et on käytävä läpi...tuntuu vaan että kun just selvinny edellisestä niin taas saa alottaa alusta.
Mitä, epäiletkö etten oiskaan oja-allikkoeksperttiEikä oo, juksaat.
Tiedän kyllä missä on lähin skeidasuo. Tunnetaan myös nimellä ItämeriMutta missä on lähin keidassuo
Toi on sinänsä positiivinen juttu.Arvasin ettei löydy meidän lähimmän ojan läheltä
Mä en itämerestä tiedä muuta kuin että siellä on porauslauttoja.Tiedän kyllä missä on lähin skeidasuo. Tunnetaan myös nimellä Itämeri
Hotelli Vantaa?Mä en itämerestä tiedä muuta kuin että siellä on porauslauttoja.
..ei mun kylla niin kauas tartteis menna...napakamman kivenheiton paassa kun taalla on PaskolampiTiedän kyllä missä on lähin skeidasuo. Tunnetaan myös nimellä Itämeri
Niitä on 106 Suomessa. Meinaatko jouksuttaa meitä ympäri Suomen?..ei mun kylla niin kauas tartteis menna...napakamman kivenheiton paassa kun taalla on Paskolampi
Teretulemast vaan !
No heiii, kesakuntoon kato ...vaikka jo oottekin eipa siina, ja tuleepa kerrankin kunnolla nahtya koko armas kotomaaNiitä on 106 Suomessa. Meinaatko jouksuttaa meitä ympäri Suomen?
Meinasin sanoa, että älä laita osoitettasi kivenheiton tarkkuudella. Mut en sanokaan, koska näyttää olevan rutkasti kohtia jossa kiven voi heittää mihin suuntaan vaan niin se aina putoaa paskolampeen...ei mun kylla niin kauas tartteis menna...napakamman kivenheiton paassa kun taalla on Paskolampi
Teretulemast vaan !
Suomi. Tuhansien jarvien ja lukemattomien Paskolampien maaMeinasin sanoa, että älä laita osoitettasi kivenheiton tarkkuudella. Mut en sanokaan, koska näyttää olevan rutkasti kohtia jossa kiven voi heittää mihin suuntaan vaan niin se aina putoaa paskolampeen.
http://www.jarviwiki.fi/wiki/Paskolampi
Ei niin mitaan aavistusta mutta veikkailisinpa etta taitais tuossakin ruoka kypsya ja ...liiallisella kannykkaan lorpottelylla tai muulla harolla oheistoiminnalla palaakin...Jos lieden ja uunin uusisi ja vaihtaisi tialle lattialieden, niin millainen merkki on Gram?
Naah, semmonen tasasen paisk...luonnonruskee on hyva . Ei navy lika.
Meill o Gramin jääkaappi, reilut kakskytä vuotta vanha ja vasta nyt alkaa näyttää kuoleman merkkejä. Aiemmin niistä ainakin tehtiin kestäviä.Jos lieden ja uunin uusisi ja vaihtaisi tialle lattialieden, niin millainen merkki on Gram?
http://www.expert.fi/Tuotteet/Kodinkoneet/Liedet/Lattialiedet/Gram-KIP-6256-60-NX
Se on. Mun ekassa kämpässä oli ihku retro tummanruskea liesi. Se oli lisäksi todella hyvä. Se oli Strömberg. Paisto niin tasaseen että. Keittiörempan jälkeen asennettu uusi liesi ei ollu yhtään niin hyvä.Naah, semmonen tasasen paisk...luonnonruskee on hyva . Ei navy lika.
Heiii, ihan karmee kauhee flashback tulikin! Opiskelijaboxi ja oikeesti Strombergin ruskee liesi. Niin ihuna ja rakas <3...patevan katevana ja sukkelan vikkelana valmisti ah, niin ravitsevat tonnikalarisotot seka broiskulaatikot.Se on. Mun ekassa kämpässä oli ihku retro tummanruskea liesi. Se oli lisäksi todella hyvä. Se oli Strömberg. Paisto niin tasaseen että. Keittiörempan jälkeen asennettu uusi liesi ei ollu yhtään niin hyvä.