Se rankka ero nuoruudessa oikeastaan aiheutti tämän innostuksen tuunailla. Pohdin vain, että pitäiskö sunkin alkaa tekemään käsillä, jotain?Mutta kun mä en jaksa taas käydä tätä prosessia läpi....
EI muuten ollenkaan huono idea !Se rankka ero nuoruudessa oikeastaan aiheutti tämän innostuksen tuunailla. Pohdin vain, että pitäiskö sunkin alkaa tekemään käsillä, jotain?
...siltahan se kylla tuntuu. Mutta - jos ei kay lapi, niin se edeltava suhde seuraa perassa kuvioineen kaikkineen. Sen takia on hyva tehda se ns. tilinpaatos.Kyllä mä tiedän et on käytävä läpi...tuntuu vaan että kun just selvinny edellisestä niin taas saa alottaa alusta.
Niin......siltahan se kylla tuntuu. Mutta - jos ei kay lapi, niin se edeltava suhde seuraa perassa kuvioineen kaikkineen. Sen takia on hyva tehda se ns. tilinpaatos.
Mulla on oikeesti paha mieli sun puolesta, ikava etta nain kavi. Mutta ma myos olen sun puolesta taalla huolissani ja sen takia...anteeksi, ehka olen liiaksi tassa puskemassa ja yrittamassa mukamas jeesata ja piristaakin mutta.
Haluun, etta tiiat etta olet tarkea ihminen ja et ole asian kanssa yksin. Sielta ON tulossa se parempi paivakin...
Mutta kun se törmäys kolahti jo kumpaakin....paitsi että toisen kohdalla se kolahdus oli vain hetkellinen.Yinksu. Se on semmoinen juttu, että nyt murehdit ton eron loppuun, etkä vielä murehdi seuraavan suhteen alkamista tai alkamattomuutta.
Mr. tinksu tulee jos on tullakseen eikä se silloin ole mikään prosessi. Vaan häneen kun törmäät niin se törmäys kolahtaa molempiin sillai, että tuntuu siltä, että miks ei törmätty aiemmin.
Mut jos olisitte törmänneet aiemmin, niin se törmäys olis mennyt hukkaan. Hän olis mielestäs ollut jotenkin omituinen ja sinä olisit ollut hänen mielestään liian sitätätätota tai jotain.
Se vaan vaatii niit kilsoja hoksatakseeen mikä on se oikea kolaus.
Viela et siihen pysty, koska ero on niin tuoreena mielenpaalla, mutta tulee paiva ja aika, jolloin osaat iloita tuosta tormayksesta ja kolahduksestaMutta kun se törmäys kolahti jo kumpaakin....paitsi että toisen kohdalla se kolahdus oli vain hetkellinen.
niimpä, nää on pirun vaikeita juttujaOjasta allikkoon. Niiin se useimmiten rakkaudessa menee.
Just siks sanoin niistä kilsoista.Mutta kun se törmäys kolahti jo kumpaakin....paitsi että toisen kohdalla se kolahdus oli vain hetkellinen.
mikähän tuo allikko on ?Ojasta allikkoon. Niiin se useimmiten rakkaudessa menee.
KiitosJaksuja Tinkulle.
Vissiin siellä ojan lähistöllä?Mutta missä on lähin keidassuo