The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Se rankka ero nuoruudessa oikeastaan aiheutti tämän innostuksen tuunailla. Pohdin vain, että pitäiskö sunkin alkaa tekemään käsillä, jotain?
EI muuten ollenkaan huono idea :)!

Ei muuta kuin esim. vesivarit esiin tai kunnon maalit, paperi tai seina. Tai kyna kateen ja kirjottamaan ajatuksia. Tai ompelemaan, kutomaan, neulomaan, virkkaamaan....tai sitten ihan joku aivan uusi harrastus :). Ihmisten ilmoille ihmisten kanssa olemaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja HopeaToffee
Kyllä mä tiedän et on käytävä läpi...tuntuu vaan että kun just selvinny edellisestä niin taas saa alottaa alusta.
...siltahan se kylla tuntuu. Mutta - jos ei kay lapi, niin se edeltava suhde seuraa perassa kuvioineen kaikkineen. Sen takia on hyva tehda se ns. tilinpaatos.

Mulla on oikeesti paha mieli sun puolesta, ikava etta nain kavi. Mutta ma myos olen sun puolesta taalla huolissani ja sen takia...anteeksi, ehka olen liiaksi tassa puskemassa ja yrittamassa mukamas jeesata ja piristaakin mutta.

Haluun, etta tiiat etta olet tarkea ihminen ja et ole asian kanssa yksin. Sielta ON tulossa se parempi paivakin...
 
En muuten oo ennen tiennyt että David Duchovny on myös kirjailija näyttelemisen ohella:eek:, ennen kuin kirjastossa tuli Davidin kirja vastaan ja pakkohan se oli lainata.
Hauska kirja, mä jäin heti ekasta sivusta koukkuun,kun eilen aloitin lukemaan. :LOL::LOL::ROFLMAO:
 
Yinksu
...siltahan se kylla tuntuu. Mutta - jos ei kay lapi, niin se edeltava suhde seuraa perassa kuvioineen kaikkineen. Sen takia on hyva tehda se ns. tilinpaatos.

Mulla on oikeesti paha mieli sun puolesta, ikava etta nain kavi. Mutta ma myos olen sun puolesta taalla huolissani ja sen takia...anteeksi, ehka olen liiaksi tassa puskemassa ja yrittamassa mukamas jeesata ja piristaakin mutta.

Haluun, etta tiiat etta olet tarkea ihminen ja et ole asian kanssa yksin. Sielta ON tulossa se parempi paivakin...
Niin...
 
Yinksu. Se on semmoinen juttu, että nyt murehdit ton eron loppuun, etkä vielä murehdi seuraavan suhteen alkamista tai alkamattomuutta.

Mr. tinksu tulee jos on tullakseen eikä se silloin ole mikään prosessi. Vaan häneen kun törmäät niin se törmäys kolahtaa molempiin sillai, että tuntuu siltä, että miks ei törmätty aiemmin.
Mut jos olisitte törmänneet aiemmin, niin se törmäys olis mennyt hukkaan. Hän olis mielestäs ollut jotenkin omituinen ja sinä olisit ollut hänen mielestään liian sitätätätota tai jotain.
Se vaan vaatii niit kilsoja hoksatakseeen mikä on se oikea kolaus.
 
Yinksu
Yinksu. Se on semmoinen juttu, että nyt murehdit ton eron loppuun, etkä vielä murehdi seuraavan suhteen alkamista tai alkamattomuutta.

Mr. tinksu tulee jos on tullakseen eikä se silloin ole mikään prosessi. Vaan häneen kun törmäät niin se törmäys kolahtaa molempiin sillai, että tuntuu siltä, että miks ei törmätty aiemmin.
Mut jos olisitte törmänneet aiemmin, niin se törmäys olis mennyt hukkaan. Hän olis mielestäs ollut jotenkin omituinen ja sinä olisit ollut hänen mielestään liian sitätätätota tai jotain.
Se vaan vaatii niit kilsoja hoksatakseeen mikä on se oikea kolaus.
Mutta kun se törmäys kolahti jo kumpaakin....paitsi että toisen kohdalla se kolahdus oli vain hetkellinen.
 
Mutta kun se törmäys kolahti jo kumpaakin....paitsi että toisen kohdalla se kolahdus oli vain hetkellinen.
Viela et siihen pysty, koska ero on niin tuoreena mielenpaalla, mutta tulee paiva ja aika, jolloin osaat iloita tuosta tormayksesta ja kolahduksesta :)

Kun. Ei sen toisen rinnallaolemisen kestosta ole mitaan takuita. Ikina.

Mutta siita ajasta mita on siina kulkemassa ja yhdessa hengittamassa, siita pitaa iloita ja ...sitten myohemmin olla kiitollinen. Koska se on siina ajassa ja hetkessa ollut suurta ja tarkeaa ja ihanaa, ja se on myos opettanut elamasta ja omasta itsestaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Oih, terkkusii kaikille saunan loylyista :)...siunaa ja varele, on se vaan ihana paikka <3!

Sita en sitten tiia, etta mita tekee olotilalle tuonnempana, etta kuljenko huomenna talkkarinpusu plasissa vai tungenko tamppoonit sieraimiin - no johan tuli kieli- ja mielikuva, sori kaikille:sick::censored::alien: - mutta kait tama tauti joskus juhannuksena on toisaalla.

Vissiin pitas jotain tallekin paivalle syoda. Hmmm....toi on sitten mun osalta se kinkkinen juttu, kun toi ruokahalu on jonnekin mennyt luurailemaan. Helposti pystyn olemaan syomatta huomaamattani, kun sita nalkaa ei ole. Mutta suuntailen jaakaapille tekemaan tsekkausta ja loihtimaan Jotain :)
 
Mutta kun se törmäys kolahti jo kumpaakin....paitsi että toisen kohdalla se kolahdus oli vain hetkellinen.
Just siks sanoin niistä kilsoista.
Jos minä ja ex- rouvakultani oltais tavattu vaikkapa vuosi aikaisemmin niin olisimme sivuuttaneet toisemme huomaamatta tai styylanneet ehkä viikon.

Nyt taas saatan törmätä sellaiseen jonka olisin sivuuttanut silloin 30v sitten tai ainakin hän minut.
 
Yinksu
Ehkä se on sit parempi antaa olla, eipähän tule murheita.

Ja ihan kun kaikki tääl ajattelis että ettimällä etin, en etsi tämäkin tuli ykskaks yllättäen eteen ilman mitään ennakko varoituksia.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä