Nainen jolla on kauhakuormaaja.
Semmoinen on tietysti naimisissa.
Tää on niin tätä mun tuuria.
En kyllä oo naimisissa. Enkä enää mene.
Nainen jolla on kauhakuormaaja.
Semmoinen on tietysti naimisissa.
Tää on niin tätä mun tuuria.
JooLeikitäänkö?
oikeesti? tekniikan museossako sää opiskelit?Voihan pähkinä, vanhoista ajoista puheenollen. Kaikkea sitä on tullutkin opiskeltua kuten Basic-ohjelmointia ja reikäkorttiohjelmointia.
Nainen jolla on kauhakuormaaja ja joka ei ole vielä naimisissa.En kyllä oo naimisissa. Enkä enää mene.
Mahtavatko tunnistaa kynääkään? Vai onko ne jo museoitu?Tämän päivän koululaiset ei joudu enää edes opiskelemaan kaunokirjoitusta, huutava vääryys.
Niin, ja kymmensormijärjestelmääkään ei tarvitse hallita. Kuhan naputtelee.Mahtavatko tunnistaa kynääkään? Vai onko ne jo museoitu?
Kirjoitetaanko enää muulla kuin näppäimistöllä?
Mistä tommoisia lääkkeitä saa?Jaha, se olis aika ottaa naistenhylkimisenestolääkkeet
tarviipas jos ei osaa, niin 8 ettii kun 2 kirjottaa.Niin, ja kymmensormijärjestelmääkään ei tarvitse hallita. Kuhan naputtelee.
Huomenissa ottaisit yhteyttä sinne työterveyslääkäriin, oikeesti. Toivotan sulle syvää ja rauhallista unta ensi yöksi.Sitä sais kohta lähteä taas pyörimään sänkyyn jotta jaksaa olla taas yliväsynyt töissä. Jotenkin ei se uni ihan oikeesti tule tai se tulee mut on hyvin lyhytkestoista että sit herään taas samaan aikaan kuin joka yö. Kun ei se auta että menekö klo 19 vai klo 23. Mut silti sinne vaakatasoon tarvii joka ilta mennä vaikka sitte vaan pyörimään.
Justiinhan tuo tutkittiin. Ei niin väliä kirjoittaako kolmella vai kymmenellä sormella, jos sen tekee ergonimisesti.tarviipas jos ei osaa, niin 8 ettii kun 2 kirjottaa.
No pthyi sentaan! Tommosia laakkeentekeleita ei saa niin mistaan!Mistä tommoisia lääkkeitä saa?
Toimiiks ne?
En mä kyllä rupee mitään pillereitä tähän ottamaan. Ehkä se uni sieltä joskus vielä löytyy.Huomenissa ottaisit yhteyttä sinne työterveyslääkäriin, oikeesti. Toivotan sulle syvää ja rauhallista unta ensi yöksi.
...tuohon on olemassa apukeinoja, tiiat kyllaSitä sais kohta lähteä taas pyörimään sänkyyn jotta jaksaa olla taas yliväsynyt töissä. Jotenkin ei se uni ihan oikeesti tule tai se tulee mut on hyvin lyhytkestoista että sit herään taas samaan aikaan kuin joka yö. Kun ei se auta että menekö klo 19 vai klo 23. Mut silti sinne vaakatasoon tarvii joka ilta mennä vaikka sitte vaan pyörimään.
Apteekista niitä saa, eikä ne toimi, naiset pysyy loitollaMistä tommoisia lääkkeitä saa?
Toimiiks ne?
Voisit saada myös lähetteen työterveyspsykalle juttelemaan. Joskus juttelu ulkopuolisen kanssa antaa asioihin uusia näkövinkkeleitä. Halaus.En mä kyllä rupee mitään pillereitä tähän ottamaan. Ehkä se uni sieltä joskus vielä löytyy.
edit....eikakun...luin taas pain honkia...senkin vaantajat!No pthyi sentaan! Tommosia laakkeentekeleita ei saa niin mistaan!
Joten ei toimi ! Ja hyva niin
Siihenkään en kyllä lähde. Ne pistää joka sanan ylös ja sit leimataan hulluks ja masentuneeks ja mitä vielä ja ne kulkee sit loppuelämän mukana siel tiedoissa. Ei kiitos.Voisit saada myös lähetteen työterveyspsykalle juttelemaan. Joskus juttelu ulkopuolisen kanssa antaa asioihin uusia näkövinkkeleitä. Halaus.
Ja hopo hopo! Mista tulee taa tammonen vainoharhaisuus? Ne ihmiset on siella auttamassa ja tukemassa!Siihenkään en kyllä lähde. Ne pistää joka sanan ylös ja sit leimataan hulluks ja masentuneeks ja mitä vielä ja ne kulkee sit loppuelämän mukana siel tiedoissa. Ei kiitos.
Ai ne ei toimi. No voi pahus. En mä joutavia pillereitä ala popsimaan.Apteekista niitä saa, eikä ne toimi, naiset pysyy loitolla