Ei pidä paikkaansa. Ei oltu sielläpäinkään. Ja olit jo hereillä.huomenta, nukuin huonosti ja se on teidän syy
unettomuusvaiva on tarttunut täältä
Ei pidä paikkaansa. Ei oltu sielläpäinkään. Ja olit jo hereillä.huomenta, nukuin huonosti ja se on teidän syy
niitä vastaan voi suojautuaTietotekniikka on nykyään niin kehittynyttä, että mitkä tahansa pöpöt tarttuu verkon välityksellä.
nii-i mutta oisin halunnu nukkuaEi pidä paikkaansa. Ei oltu sielläpäinkään. Ja olit jo hereillä.
Ai sulle tuli mun unihäiriöt. Mulla on ollut se vuosia. Halusin päästä siitä eroon.huomenta, nukuin huonosti ja se on teidän syy
Hommaa siekin likka tällänenSateista huomenta kuka lähetti sateet tänne ?
Mukavaa viikonalkua teille !
Ei oikein mun tyyliäHommaa siekin likka tällänen
Kiitti , kylla taa varmasti ajastaan pois taas lahtee...naa ekat paivat vaan on naemma rajuja.Auts Freezecattinen, toivottavasti pian helpottaa.
No kuule, oikein vihon viimeinen kakattaja surraa kropassa ja joka paikassa - arrmurr!vai on kattimatikaiseen iskeny lenssu
toivottavasti se älyää jatkaa pikaseen matkaasa
Pakkohan ne on poimia hyvään kotiin.Päivää kettinkiin.
Kannatettavat asiat tältä päivää hoidettu. tai hoidettu ja hoidettu mut kummiskin.
Koukkasin mä taas kattomassa mitä kirjaston poistokoriin on jätetty:
Ruohometsän kansa
Ressu eduskuntaan ja yrittänyttä ei laiteta, Jaska Jokunen
Waltari - Surun ja ilon kaupunki
Pekkanen - Tehtaan varjossa
Järviluoma - Pohjalaisia
Kolme Christien dekkaria saposta
Vaik tää kirjakeräilyni lähentelee hulluutta, mut ei tommoisia voi jättää heitteille, eihän?
Ruohometsän kansaPäivää kettinkiin.
Kannatettavat asiat tältä päivää hoidettu. tai hoidettu ja hoidettu mut kummiskin.
Koukkasin mä taas kattomassa mitä kirjaston poistokoriin on jätetty:
Ruohometsän kansa
Ressu eduskuntaan ja yrittänyttä ei laiteta, Jaska Jokunen
Waltari - Surun ja ilon kaupunki
Pekkanen - Tehtaan varjossa
Järviluoma - Pohjalaisia
Kolme Christien dekkaria saposta
Vaik tää kirjakeräilyni lähentelee hulluutta, mut ei tommoisia voi jättää heitteille, eihän?
Tsemppiä ja voimia.Routamisulaan tervehtymisiä.
Täälläkään ei voida (vielä) hirveen hyvin. Ällövaroitus.
Vieroitusoireet.
On yhtaikaa kylmä ja kuuma ja kylmää hikeä puskee siihen malliin, et paitaa saa vaihtaa tiuhemmin kuin Routamisu nessuja. Ja lakanat on aamulla kuin uitetut.
Kahvikupista täytyy pitää kaksin käsin kiinni tai muuten on kahvit sylissä.
Päänuppi tuntuu silta kuin ei olisi nukkunut viikkoon.
Ja tänään sentään olo on huomattavasti parempi kuin eilen.
Ens viikonloppuna jo ehkä pääsee maistamaan sitä maailmaa missä ollaan ilman viinaa, eikä vaan tilapäisesti selvinpäin.
Joo, just tulin huokailemaan samaa asiaa - aivan ihana.....Ruohometsän kansa
KitoosRoutamisulaan tervehtymisiä.
Täälläkään ei voida (vielä) hirveen hyvin. Ällövaroitus.
Vieroitusoireet.
On yhtaikaa kylmä ja kuuma ja kylmää hikeä puskee siihen malliin, et paitaa saa vaihtaa tiuhemmin kuin Routamisu nessuja. Ja lakanat on aamulla kuin uitetut.
Kahvikupista täytyy pitää kaksin käsin kiinni tai muuten on kahvit sylissä.
Päänuppi tuntuu silta kuin ei olisi nukkunut viikkoon.
Ja tänään sentään olo on huomattavasti parempi kuin eilen.
Ens viikonloppuna jo ehkä pääsee maistamaan sitä maailmaa missä ollaan ilman viinaa, eikä vaan tilapäisesti selvinpäin.