Mua ei vaivaa kuin vitutus. Joskus vaan ei jaksa. Ei oo edes tapahtunut mitään erityistä vitutusta aiheuttavaa, yleisesti vaan ottaa päähän
erityisesti vituttaa vain kaikki?Mua ei vaivaa kuin vitutus. Joskus vaan ei jaksa. Ei oo edes tapahtunut mitään erityistä vitutusta aiheuttavaa, yleisesti vaan ottaa päähän
Halaus vitutukseen. Niitä tulee joskus,ihan ilman syytäkin.Mua ei vaivaa kuin vitutus. Joskus vaan ei jaksa. Ei oo edes tapahtunut mitään erityistä vitutusta aiheuttavaa, yleisesti vaan ottaa päähän
Eniten vituttaa ihan kaikki.erityisesti vituttaa vain kaikki?
Onko sulla sitten aina kierron aikana kipuja? Pitasko kayda naytilla? Vai meneeko noi sulla ihan tavallisiin alkaviin menkkakipuiluihin?Kyl mä vahvasti epäilen,että alkaa,sais vaan jo tulla eikä piinata kivuilla.
...mutta toihan on toisaalta ihan hemmetillista energiaplajaytysta! Suuressa vitutuksessa tulee meinaa touhuttua ja paljon! Siina saa torpan siivottua, pullataikinan ja sampylataikinan moukaroitua, kipakan lenkinkin tehtya ja viikon rippisaarnan suoritettuaEniten vituttaa ihan kaikki.
Ejjaksa. Kun oon tksin kotona, meen sohvan nurkkaan vittuuntumaan....mutta toihan on toisaalta ihan hemmetillista energiaplajaytysta! Suuressa vitutuksessa tulee meinaa touhuttua ja paljon! Siina saa torpan siivottua, pullataikinan ja sampylataikinan moukaroitua, kipakan lenkinkin tehtya ja viikon rippisaarnan suoritettua
Huonompi homma ois se, kun ei mikkaan tuntuis miltaan. Sillonhan sita ois ihan ameebana
Kyllä mulla on aina ollu kipuja vähän ennen menkkoja ja kestän ne,ei ole hirveen kovia,mutta alkaa jo ärsyttämään,ku välillä tuikkii inhottavasti. Kiitos.Onko sulla sitten aina kierron aikana kipuja? Pitasko kayda naytilla? Vai meneeko noi sulla ihan tavallisiin alkaviin menkkakipuiluihin?
No, jokatapauksessa - koetahan jaksella siella*halaan*
Ei mua niin suuresti vituta, silleen vaan sopivasti ettei viitsi mitään tehdä muttei rikkoakaanSuuressa vitutuksessa vaan saa helposti paikkoja rikki.
Joko jää kahva käteen tai menee sit käsi rikki.
Oi pjaisko, suo siella vetela taalla. Kuukkeleitten kans on hankala tasapainoitella.Ejjaksa. Kun oon tksin kotona, meen sohvan nurkkaan vittuuntumaan.
Ois vituttanut jos oisi tullut saikkuilmoituksia. Nyt vitutti kun ne oli kaikki töissä.
Mä ymmärrän vitun hyvin.Ejjaksa. Kun oon tksin kotona, meen sohvan nurkkaan vittuuntumaan.
Ois vituttanut jos oisi tullut saikkuilmoituksia. Nyt vitutti kun ne oli kaikki töissä.
Ihan hävettää miten en olekaan käyny täällä en muista ees millon.No tuiSAISAI !!
Long time no see - mitas Ihkulaan ? Kaikki hyvin? Ja kevatyttaa kovasti ?
...ja sinne kans, sohvaa selkaan kiinni ja kintut kattoa kohti ja rentoutumista ...koetahan oikeesti aloitella hissuksiin ja omaa kroppaa kuulostellen..*halaaruttaa*..kuitenkin sulla on viela ns. kaikki vaiheessa...toipilaana, naas...Mä oon kuulkaa ihan sippi!
Pitkästä aikaa kokoniset kahdeksan tuntia jaloilla. Kyykkyyn, ylös, kyykkyyn ylös tai sit neljän, viiden kilon kivenmurikka käsissä parikytmetriä ja uusi kivi lastiksi. Kyl sattuu kinttuihin.
Ei toi oo vitutus. Toi on ihan vaan pimpatus.Ei mua niin suuresti vituta, silleen vaan sopivasti ettei viitsi mitään tehdä muttei rikkoakaan
No heiii, siella ollaan sitten ihanan perinteisissa kevatfiiliksissa sitten eli koulun lopettajais- ja valmistumistunnelmissa, jeiii ! Loppurutistuksesta otat vaan niskalenkkia, kylla naa muutamat hassut viikot suttaantuu...go Ihku, go!Ihan hävettää miten en olekaan käyny täällä en muista ees millon.
Kouluahdistusta syytän, ja semmost yleistä häsläämistä nyt muutenkin kaikki.
Periaatteessa kaik hyvin, tosiaan koulu alkais olla loppusuoralla ja paniikki kasvaa...tässä etsiskelen keskittymiskykyäni mut sen viimeisetkin rippeet on tainneet kadota jonnekin. Epätoivo meinaa voittaa kun aattelen näitä tulevia muutamaa viikkoa..
Yritän miettiä et kuhan jaksas rutistaa vielä vähä niin sit se helpottais, sais nauttia kesästä ja tehdä kaikkee mitä ei oo kerenny/jaksanu jne.jne.
(satuin vasta kattoo Elastinen feat. jakson missä oli Sami Hedberg.., sehän se on "nyt mun enää täytyy jaksaa" )
Siitä tulikin sitten romaani..im sorry.
..ja sita saa mita tilaaEi toi oo vitutus. Toi on ihan vaan pimpatus.
Hae sie lääkettä niin helpottaaEniten vituttaa ihan kaikki.
..ai edda hengen ei dardde kulkea dedan kaudda vai? Hanki rakadaudi...ja laida herneed mieluummin keiddoon
No moi ..ja kay ihmeessa! Tule hopottelemaan ja ottamaan toivottavasti muutakin ajateltavaa.Iltaa. Käyn vaan etten käy hermoillenne taas valitukseni kanssa. Tää päivä on menny lähes kokonaan peiton alla tosin ei se uni vaan tule oli yö tai päivä.