The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Eniten vituttaa ihan kaikki.
...mutta toihan on toisaalta ihan hemmetillista energiaplajaytysta! Suuressa vitutuksessa tulee meinaa touhuttua ja paljon! Siina saa torpan siivottua, pullataikinan ja sampylataikinan moukaroitua, kipakan lenkinkin tehtya ja viikon rippisaarnan suoritettua(y)

Huonompi homma ois se, kun ei mikkaan tuntuis miltaan. Sillonhan sita ois ihan ameebana:notworthy:
 
...mutta toihan on toisaalta ihan hemmetillista energiaplajaytysta! Suuressa vitutuksessa tulee meinaa touhuttua ja paljon! Siina saa torpan siivottua, pullataikinan ja sampylataikinan moukaroitua, kipakan lenkinkin tehtya ja viikon rippisaarnan suoritettua(y)

Huonompi homma ois se, kun ei mikkaan tuntuis miltaan. Sillonhan sita ois ihan ameebana:notworthy:
Ejjaksa. Kun oon tksin kotona, meen sohvan nurkkaan vittuuntumaan.

Ois vituttanut jos oisi tullut saikkuilmoituksia. Nyt vitutti kun ne oli kaikki töissä.
 
Onko sulla sitten aina kierron aikana kipuja? Pitasko kayda naytilla? Vai meneeko noi sulla ihan tavallisiin alkaviin menkkakipuiluihin?

No, jokatapauksessa - koetahan jaksella siella*halaan*
Kyllä mulla on aina ollu kipuja vähän ennen menkkoja ja kestän ne,ei ole hirveen kovia,mutta alkaa jo ärsyttämään,ku välillä tuikkii inhottavasti. Kiitos. :love:
 
Ejjaksa. Kun oon tksin kotona, meen sohvan nurkkaan vittuuntumaan.

Ois vituttanut jos oisi tullut saikkuilmoituksia. Nyt vitutti kun ne oli kaikki töissä.
Oi pjaisko, suo siella vetela taalla. Kuukkeleitten kans on hankala tasapainoitella.

Nyt sitten otat sohvan seljalles, sita ennen oot kayny - jos et, niin mene!! - kaatamassa isoon lasiin viinia...ja jatkat vittuuntumista :)
 
IhQ
No tuiSAISAI :)!!
Long time no see - mitas Ihkulaan :)? Kaikki hyvin? Ja kevatyttaa kovasti :)?
Ihan hävettää miten en olekaan käyny täällä en muista ees millon.
Kouluahdistusta syytän, ja semmost yleistä häsläämistä nyt muutenkin kaikki.
Periaatteessa kaik hyvin, tosiaan koulu alkais olla loppusuoralla ja paniikki kasvaa...tässä etsiskelen keskittymiskykyäni mut sen viimeisetkin rippeet on tainneet kadota jonnekin. Epätoivo meinaa voittaa kun aattelen näitä tulevia muutamaa viikkoa..

Yritän miettiä et kuhan jaksas rutistaa vielä vähä niin sit se helpottais, sais nauttia kesästä ja tehdä kaikkee mitä ei oo kerenny/jaksanu jne.jne.
(satuin vasta kattoo Elastinen feat. jakson missä oli Sami Hedberg.., sehän se on "nyt mun enää täytyy jaksaa" :D )

Siitä tulikin sitten romaani..im sorry.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Mä oon kuulkaa ihan sippi!

Pitkästä aikaa kokoniset kahdeksan tuntia jaloilla. Kyykkyyn, ylös, kyykkyyn ylös tai sit neljän, viiden kilon kivenmurikka käsissä parikytmetriä ja uusi kivi lastiksi. Kyl sattuu kinttuihin. :confused:
...ja sinne kans, sohvaa selkaan kiinni ja kintut kattoa kohti ja rentoutumista :)...koetahan oikeesti aloitella hissuksiin ja omaa kroppaa kuulostellen..*halaaruttaa*..kuitenkin sulla on viela ns. kaikki vaiheessa...toipilaana, naas...
 
Ihan hävettää miten en olekaan käyny täällä en muista ees millon.
Kouluahdistusta syytän, ja semmost yleistä häsläämistä nyt muutenkin kaikki.
Periaatteessa kaik hyvin, tosiaan koulu alkais olla loppusuoralla ja paniikki kasvaa...tässä etsiskelen keskittymiskykyäni mut sen viimeisetkin rippeet on tainneet kadota jonnekin. Epätoivo meinaa voittaa kun aattelen näitä tulevia muutamaa viikkoa..

Yritän miettiä et kuhan jaksas rutistaa vielä vähä niin sit se helpottais, sais nauttia kesästä ja tehdä kaikkee mitä ei oo kerenny/jaksanu jne.jne.
(satuin vasta kattoo Elastinen feat. jakson missä oli Sami Hedberg.., sehän se on "nyt mun enää täytyy jaksaa" :D )

Siitä tulikin sitten romaani..im sorry.
No heiii, siella ollaan sitten ihanan perinteisissa kevatfiiliksissa sitten eli koulun lopettajais- ja valmistumistunnelmissa, jeiii :)! Loppurutistuksesta otat vaan niskalenkkia, kylla naa muutamat hassut viikot suttaantuu...go Ihku, go!

Jaksaajaksaa painaapainaa :D...
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä