The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Siihenkään en kyllä lähde. Ne pistää joka sanan ylös ja sit leimataan hulluks ja masentuneeks ja mitä vielä ja ne kulkee sit loppuelämän mukana siel tiedoissa. Ei kiitos.
Jos sillä työterveyspsykalla ei olis asiakkaita, niin semmoista ei olis. Ketään juttusillaan käynyttä ei ole leimattu hulluksi, joten sinusta ensimmäinen tulisi.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Hahaa...se on kuulkaas niin etta huomenaamusella taitaa iskea kallitysvekkulius :D

Meikalaisella on meinaa ihan selkee yhtakkinen aanenmurros elikas en kiekase falsetissa vaan orista morisen....ja tahan nassuun kun isken jollain kajaalilla....muuten, onkohan mulla edes tata nykya semmosta ja jos on niin missa:confused:??!..nooooo, siis laitan nassuseen kajaalilla sankipisteita ja ylahuulen paalle jotain viiksentekeleentynkaa, powwon kiinni nutturalle ja jonkun piposen kuuppaseen, niin....tsaijaijai - se on maanantaipaivan hekotukset tilattuna (y)

Moi! Ma oon Saku ja tuun tanne harkaks....:D
 
Hahaa...se on kuulkaas niin etta huomenaamusella taitaa iskea kallitysvekkulius :D

Meikalaisella on meinaa ihan selkee yhtakkinen aanenmurros elikas en kiekase falsetissa vaan orista morisen....ja tahan nassuun kun isken jollain kajaalilla....muuten, onkohan mulla edes tata nykya semmosta ja jos on niin missa:confused:??!..nooooo, siis laitan nassuseen kajaalilla sankipisteita ja ylahuulen paalle jotain viiksentekeleentynkaa, powwon kiinni nutturalle ja jonkun piposen kuuppaseen, niin....tsaijaijai - se on maanantaipaivan hekotukset tilattuna (y)

Moi! Ma oon Saku ja tuun tanne harkaks....:D
No, nyt on lääkitys kohillaan o_O
 
  • Tykkää
Reactions: Mythago
Tällä viikolla en avaa töllöä enää uutisten aikaan. Töllöttimestä puuttuu automaattinen katkaisija, joka sulkisi laitteen uutisten jälkeen. Jää vaan turhaan tuijottelemaan kaikkea roskaa eikä osaa mennä ajoissa nukkumaan.
Nyt täytyy rientää, kivaa päivää (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä