Nielen sen veden kanssaMillä kepakolla tunget sen kurkusta alas
Nielen sen veden kanssaMillä kepakolla tunget sen kurkusta alas
Ei menis. Kalkkitabletti tekee jo tiukkaa.Nielen sen veden kanssa
Moi! Mites uus koti?Moimoimoi
mulla on tuo kello 12 tuntia eri ajassa niin en mä ihan vielä mene.Oisko aika mennä nukkumaan?
Kyllähän se tästä alkaa muotoutumaan pikkuhiljaa Eilen kävin ikeassaMoi! Mites uus koti?
EIKai tomsen jättipillerin saa edes puolittaa?
Kivaa iltaa teille! Ikessa pitäisi itsekin pistäytyä, tarvisi ostaa jonkunlainen uusi peffanalunen eli sohva.Kyllähän se tästä alkaa muotoutumaan pikkuhiljaa Eilen kävin ikeassa
Pääpiirteittäin kaikki kunnossa, jotain hienosäätöä vielä ja jotkut tavarat etsii vielä lopullista paikkaansa.
Tänää meil ois pienimuotoiset tuparit, pitäis kait kauppaa lähteä tästä pikkuhiljaa, niin sais jotain sapuskaa tehtyä illaks
Kiitos Mun tarvii kans mennä uusiks käymää ajan kanssa. Oltii sie vasta 7 illalla ja sit meil oli kummityttö vaunuissa mukana, nii mentii sillee vaa tosi hätäsee läpi ja ostin ne ns. pakolliset, en paljon muita katellu.Kivaa iltaa teille! Ikessa pitäisi itsekin pistäytyä, tarvisi ostaa jonkunlainen uusi peffanalunen eli sohva.
Kävin päivittää päänkin tällä viikolla
Harmi ku sisällön päivitystä ei saanu samaan hintaan
pääasiat on aina pääasioita, puolella ei niin väliä.Harmi ku sisällön päivitystä ei saanu samaan hintaan
Harmi ku sisällön päivitystä ei saanu samaan hintaan
Mie haluaisin nähä siut kaljuna
tässä toineMie haluaisin nähä siut kaljuna
SöpöliiniKiitos Mun tarvii kans mennä uusiks käymää ajan kanssa. Oltii sie vasta 7 illalla ja sit meil oli kummityttö vaunuissa mukana, nii mentii sillee vaa tosi hätäsee läpi ja ostin ne ns. pakolliset, en paljon muita katellu.
Kävin päivittää päänkin tällä viikolla
Onpas Majurilla mömmöt.
Mulla menee vaikka 4 isoa nappia kurkusta alas mehun kanssa.