No täälähän mie olen
Ja kärpäset ja hyi-hyi-hyttysetHuomenta!
Heräsin ihan itseksiin seitsemältä kun oli niin valoisaa! Kesä tulee!
Oisko aika mennä nukkumaan?heräsin kuudelta, eilen illalla.
kärpäset nyt niinkin menee mutta ne prkln paarmat...Ja kärpäset ja hyi-hyi-hyttyset
Ne ne vasta kauheita onkinkärpäset nyt niinkin menee mutta ne prkln paarmat...
Meillä on omasta takaa yksi huuhkaja. Vain kaksi herätystä viime yönä. Ehkä sitten saamme nukkua, kun lapsi muuttaa omaan kämppään.Itikoista puheenollet naapuri oli nähnyt ja kuullut huuhkajan illalla. Tänään mä olen korvat hörölläni.
Ja vaikka tuo hauskalta kuulostikin niin *halaus* silti lohduttamaan unenpuutetta.Meillä on omasta takaa yksi huuhkaja. Vain kaksi kerätystä viime yönä. Ehkä sitten saamme nukkua, kun lapsi muuttaa omaan kämppään.
Kiitos. Voishan sitä joskus nukkua, huokaus. Kello kahden painajaista en muista, mutta 4:22 olin jo sen verran virkeämpi ettei uni tullut kunnolla. Iso mörkö kuulemma söi muksun kaikki nuket ja pehmoeläimet. Parkuhan siitä tuli ja pako äidin kainaloon.Ja vaikka tuo hauskalta kuulostikin niin *halaus* silti lohduttamaan unenpuutetta.
Voi pientä! Sun pitää ostaa tarpeeksi iso ja pelottava pehmo-otus ettei mörkö enää uskalla tulla.Kiitos. Voishan sitä joskus nukkua, huokaus. Kello kahden painajaista en muista, mutta 4:22 olin jo sen verran virkeämpi ettei uni tullut kunnolla. Iso mörkö kuulemma söi muksun kaikki nuket ja pehmoeläimet. Parkuhan siitä tuli ja pako äidin kainaloon.
Mun pitäis ottaa kortisonit. Mikään ei maistu niin pahalta.
Apua, ei kai ne oo niin isoja kuin tuossa pakkauksessa. Leivän kokoisia, ainakin, pillereitä nieltäväksi.
On jo sellainen yli metrinen pehmo-Tikru. Ei auta.Voi pientä! Sun pitää ostaa tarpeeksi iso ja pelottava pehmo-otus ettei mörkö enää uskalla tulla.
Isoin on tuo 100mg sandimmun, joka on n. sentin paksu ja n. 2,5 cm pitkäApua, ei kai ne oo niin isoja kuin tuossa pakkauksessa. Leivän kokoisia, ainakin, pillereitä nieltäväksi.
Millä kepakolla tunget sen kurkusta alasIsoin on tuo 100mg sandimmun, joka on n. sentin paksu ja n. 2,5 cm pitkä