PäivääPäivää, että pätkähti.
PäivääPäivää, että pätkähti.
Pääseekö kyytiin?Kesällä täytynee lähtee autoilemaan
http://www.como.fi/uutiset/seksivaroitus-tiedatko-mita-taman-lsuomalaisen-levahdysalueen-metsassa-tapahtuu/
Teithän ihan kuivatuista kikherneistä? Muuten on sutkaamistaOkei myönnän. Itsetehty hummus on 300 kertaa parempaa kuin kaupan. Kyllä nyt leipä maittaa! Ryhdyn tekee tätä joka viikko!
Kuulostaa sangen virkistävältä illalta"Lepopäivä" treeneistä = oon kruisaillut kansanvaunulla pitkin kaupunkia hakemassa yhtä lasta tuolta ja viemässä sitä tuonne, kauppaan, apteekkiin, meille syömään (tottakai sain tehdä ensin ruuan)... Nyt on väsy.
Lapsiin voi aina luottaa en ihan ehtinyt töistä kotiin kun tuli viesti "oon kaverilla 25 kilsan päässä, pääsetkö hakemaan"Kuulostaa sangen virkistävältä illalta
Ja lapset äitiinLapsiin voi aina luottaa en ihan ehtinyt töistä kotiin kun tuli viesti "oon kaverilla 25 kilsan päässä, pääsetkö hakemaan"
Eihän lasta voi jättää iltaseiskalta suoriutumaan julkisilla, se on vasta 21v!!Ja lapset äitiin
Ei voi, eiEihän lasta voi jättää iltaseiskalta suoriutumaan julkisilla, se on vasta 21v!!
tokiPääseekö kyytiin?
tulipas nukuttua kerranki hyvin.