Uskalla mokomaa edes avata .
Uskalla mokomaa edes avata .
yleuutinen:Uskalla mokomaa edes avata .
mites tuo onnistuu ilman nimi ja osoitetietoja ?Pitäiskö iteki alkaa lähettelee kortteja tuntemattomille...
Kai ihminen on silti tuntematon, jos antaa pelkän osoitteen ja nimen. Tolle on kuitenki tullu 16 korttia eri ihmisiltä yhessä päivässä, nii ei ne kaikki voi sen tuttuja olla. Jos se on jokin uudenlainen harrastus et netissä jaellaan omaa osoitetta ja sit lähetetään noitamites tuo onnistuu ilman nimi ja osoitetietoja ?
jos antaa pelkän osoitteen ja nimen.
Tai silleen et eihän se niitä tunne Mullakin on ollu joitain kirjekavereita lapsena. Ei niistä paljoo mitään tienny.
Paleltaako? Tämän takia nainen palelee herkemmin kuin mies | Me NaisetAlan pikkuhiljaa alistumaan, ehkä jopa tottumaan siihen että aina palelee. Ehkä olen ikiroudassa enkä lämpene enää koskaan.
Ei kai ole normaalia, että nukkuessa pitää olla puuvillasukat ja villasukat, ettei jalat palele häiritsevän paljon?
Postcrossing?Kai ihminen on silti tuntematon, jos antaa pelkän osoitteen ja nimen. Tolle on kuitenki tullu 16 korttia eri ihmisiltä yhessä päivässä, nii ei ne kaikki voi sen tuttuja olla. Jos se on jokin uudenlainen harrastus et netissä jaellaan omaa osoitetta ja sit lähetetään noita
Mun pitäis taas raahautua saamaan solumyrkkyjä. Mutta ne on sit viimeiset sitä laatua!taas hereillä tähän aikaan vaikka on vapaapäivä.
Tsemppiä viimeseen rutistukseen!Mun pitäis taas raahautua saamaan solumyrkkyjä. Mutta ne on sit viimeiset sitä laatua!
Juu sehän se! Huomenta munkin puolesta!Postcrossing?
Huomenta kaikille!
olisit sanonu että heittele vaikka pienillä kivillä mutta älä laula.Olikohan AaKoo juuri meidän ruokalassa? Mies tuli kysymään saako laulaa mulle naistenpäivän kunniaksi ja luikautti Punatukkaiselle tytölleni
Naistenpäivä: Naiset hoitaa kaikki työt ja asiat. Miehet saa levätänaistenpäivää naisille, tykkäsitte tai ette. mutta tänään on semmonen.
tuleppas sitten tekemään.Naistenpäivä: Naiset hoitaa kaikki työt ja asiat. Miehet saa levätä
Nii ja sit voi kokeilla erilaisia hummuksia. Punajuurihummusta ja porkkanahummusta ja mitä mieleen juolahtaakin.Okei myönnän. Itsetehty hummus on 300 kertaa parempaa kuin kaupan. Kyllä nyt leipä maittaa! Ryhdyn tekee tätä joka viikko!