The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Oho! Kotona odotti 16 postikorttia ympäri maailmaa osoitettuna jollekin naapurille. Oon tottunut saamaan muiden postia, kun ilmeisesti osoitteenmuutoksen tekeminen on niin vaivalloista. Mutta että naapurin postit! Täällä on kyllä noi talot numeroitu hyvin epäselvästi. On vaan aika paha moka postinjakajalta :D Kummallinen harrastus neidillä, mut aika kiva. Ja ei ollu ihan tavanomaisimpia kaupunkeja. (Joo mä vähän vilkaisin korttien kuvia, en kuitenkaan tekstejä lukenu.) Pitäiskö iteki alkaa lähettelee kortteja tuntemattomille...
 
vierailija
Alan pikkuhiljaa alistumaan, ehkä jopa tottumaan siihen että aina palelee. Ehkä olen ikiroudassa enkä lämpene enää koskaan.
Ei kai ole normaalia, että nukkuessa pitää olla puuvillasukat ja villasukat, ettei jalat palele häiritsevän paljon?
Paleltaako? Tämän takia nainen palelee herkemmin kuin mies | Me Naiset
Lihaksikas ihminen palelee vähemmän kuin sellainen, jolla on kehossaan paljon rasvaa. Tämä johtuu siitä, että lihaksen perusaineenvaihdunta tuottaa levossakin enemmän lämpöä kuin rasva. Kilo lihasta tuottaa levossa lämpöä 0,67 wattia, kun rasvakilo tuottaa lämpöä vain 0,004 wattia. Kevyessä toimistotyössä lihas tuottaa lämpöä jo 2 wattia ja raskaassa liikunnassa jopa yli 20 wattia.

Naiset siis palelevat osittain siksi, että miehet ovat keskimäärin naisia lihaksikkaampia. VTT:n tutkimuksessa naiset kokivat ympäristön muutenkin järjestään miehiä kylmemmäksi.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä