The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ribsit uunissa kolmatta tuntia ja niiden päälle rasvaa valuttamaan aseteltiin broilerin koipi-nuijia. Jotain pientä pitää yrittää järsiä vaikka ällöttääkn.
*halaaruttaan*...yrität siitä ällötyksestä huolimatta vain nautiskella herkuista :)...ja muutoinkin oot ihan hemmoteltavana koko tämän loppupäivän ajan, oot semmoisen huippusuorituksen taas tehnyt :)*pus ja silittää pikkusta pääkköstä*
 
  • Tykkää
Reactions: -tibis
Lämpimän kipakat terveiset löylyhengeltä :)..oli ihanan kamalaa eli löylyt olivat kohdallansa ja oisin varmaan viihtynyt pitempäänkin mutta sitten tää mun tautipasillikkusöhkömönkijäinen pisti pääkkösen sen verran jomotukselliseksi, että piti sitten jättää hommat ikään kuin kesken:barefoot:...

Ja ette arvaa, mimmonen näky mua tervehtikään? Ensinnäkin - oli ihan hipihiljaista...hyvin, hyvin epäilyttävää:cautious:...niin annapas olla - meijen kolme ipanaista raatoilivat pitkin pituuttaan meritähtinä olkkarin lattialla - kuulema on "..huh huijaa, äiti, et tee ihan vähälle ajalle kyllä ollenkaan lasagnea, vattanahka on nyt niin killillään, että...ööööh...." huokaili tää keskimmäinen komistus...

Että ruoka oli hyvvää ja sitä oli riittävästi - toi kiitos riitti mulle tosi hyvin :)
 
  • Tykkää
Reactions: -tibis
Voi awwwssss :love:

Mun pikkunen soitti että hän on nyt ollut 8 päivää putkeen töissä, eka vapaailta. Voisitko äiti tehä mun lemppariruokaa ja sit katottas vaikka joku leffa


Nakkisoppa kiehumassa.
Kukaan ei kaipaa mun tekemiä sapuskoja.

Mut mullakin just puhelin pirisi. Kummipojalla vaimoineen on joku reissu viikonloppuna ja hauveli tarttis ruokkivaa kättä.
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Kukaan ei kaipaa mun tekemiä sapuskoja.

Mut mullakin just puhelin pirisi. Kummipojalla vaimoineen on joku reissu viikonloppuna ja hauveli tarttis ruokkivaa kättä.
No heiiii - tää tiistaipäivähän vaan paranee paranemistaan :)

Hauveli on aivan hepuleissansa, kun paikalle pelmahtaa Se Maailman Paras Koiravahtiseuralainen :)...ei muuta kuin rapsutuskäsi herkimmilleen ja lupsakkaa koiruliiniviikonvaihdetta kohti (y)
 
Mulla on viikonloppuna oikeeta tekemistä eikä vaan treenaamista ja kolaamista. Ukkokulta on yhdessä projektissa toisessa kaupungissa ja se oli järkänny mulle vip-paketin ja hotellin. Toivottavasti on itte samassa hotellissa. Ollaan taas pari viikkoa nähty ihan ohimennen
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Mulla on viikonloppuna oikeeta tekemistä eikä vaan treenaamista ja kolaamista. Ukkokulta on yhdessä projektissa toisessa kaupungissa ja se oli järkänny mulle vip-paketin ja hotellin. Toivottavasti on itte samassa hotellissa. Ollaan taas pari viikkoa nähty ihan ohimennen
Ihanaa, irtiottoa arjen kouhotuksista ja kuukkeleista mitä parhaimmassa seurassa :)(y)

Mister Bitchinen tietää kyllä, mistä narusta nykäistä - ja hyvä niin. Ei muuta kuin hävyttömän ihanaa viikonloppukohtaamistanne kohti:love:
 
Pitsat valmispohjista. :( Hävettää..
Tosin tehtiin yhdessä juustonraastamiset, kinkunpilkkomiset jne ja yhessä jokainen täytti itselleen sellaisen pitsan kun halusi. Niin oli yhdessätekemistä :)
Näytti kelpaavan :) Piti keksiä joku nopea ruoka tänään niin tuohon päädyin sitten, mitään taikinoita ei ois kerenny tekemään.
 
Pitsat valmispohjista. :( Hävettää..
Tosin tehtiin yhdessä juustonraastamiset, kinkunpilkkomiset jne ja yhessä jokainen täytti itselleen sellaisen pitsan kun halusi. Niin oli yhdessätekemistä :)
Näytti kelpaavan :) Piti keksiä joku nopea ruoka tänään niin tuohon päädyin sitten, mitään taikinoita ei ois kerenny tekemään.
Ihan suotta siellä häpeilet, toisinaan noi valmisjutut vaan pelastavat suuresti kiireistä päivää sekä kurnivaa vatsaa :)

Paremmalla ajalla sitten taas keittiönherruutta kunnolla haltuun kaikella suurella taidolla ja eläytymisellä :)
 
  • Tykkää
Reactions: epek
Oijoijoijoi, nyt on niin kepeää olotilaa, että :)!

Tosin keskimmäinenhän se taas murjas kylppärin oven raosta töhötystäni kattellessaan, että "...jaa, enpä tiennytkään että sunkin päästäs löytyy tommonen puudeli...jalat vaan taitaa puuttua.."...:confused::D

En jaksanut ootella sitä isompaa päristintä, nipsnaps ja parit ohot- ja pahimmat takkukasat on pinossa ja läjässä :)

Iltapalahäslinkiä ja lennossa tuon yhden kokeeseen kuulustelemista - eli on taas kälkätyskertoimet kohdillansa :D
 
IhQ
Iltoja...

@-tibis ,iso hali täältä..koitahan jaksella vaikka öklöttääkin. Miulle tuli vissiin joku sympatiaällöolo, muuten ei oo ollu mitään mutkun luin tuosta öklötyksestäs niin alkoi itelläkin mahassa tuntumaan pahalle.

@Asiankannattaja , vai koiravahtiutta pukkais taas, ihanaa.

Ja mitäs muuta..kun ei jaksa muistaa.
Itellä pää ihan täynnä räkää ja ääni paineessa. Kivakiva..ja huomenna pitäs töihin mennä kattelee taas..
 
  • Tykkää
Reactions: -tibis
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä